Huomenta napsulaiset, kuinkas sujuu? Sapettaa, kun eilen illalla olisin halunnut tarkastaa loton netistä. Ei onnistunut?

Miten ne nyt juuri siellä päättivät rueta korjaamaan sivustoaan, siis juuri viime yön aikana, kun oli jättipotti ja varmaan muutkin olisivat halunneet netin kautta sivuille. Veikkaukselle 10 miinuspistettä ja paljon ärräpäitä rrrrrrrr. Kaksi voittoa näyttää menneen Etelä-Suomeen, mutta voishan sieltä löytyä niitä pienempiä voittoja...

Lisätty: 02.11.2009 - 09:46

Ei menneet miunkaan yöunet, mutta ihmettelen, että miksi juuri nyt keksittiin rueta Veikkauksen sivuja uudistamaan. Olis varmaan ollut eilisestä illasta lähtien paljon nettisivujen käyttäjiä. RRRRR, vieläkin keljuttaa...ihan muuten vaan.

Avainsanat: veikkaus potti lotto jätti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 08:27

Hyvä huomio ja kannanotto! Itsekin manailin samaa asiaa, eikä se loton tarkastaminen onnistu vielä nytkään, maanantai-aamuna...
"Veikkauksen verkkopalvelua päivitetään.Tästä johtuen verkkopalvelussa on huoltokatko sunnuntain ja maanantain välisenä yönä.Pelaaminen verkkopalvelussa jatkuu maanantaina viimeistään klo 12:00"

Minusta on erittäin kummallista, että valtion firmojen internet-sivut ja -yhteydet ovat huonommin tehtyjä ja huonommin toimivia kuin muiden firmojen. Oy Veikkaus Ab on tästä hyvä esimerkki, toinen on Finnair. Olen käyttänyt Finnairia ja sen nettisivuja jos en päivittäin, niin ainakin viikottain, 1980-luvulta lähtien. Finnairin nettisivusto on aina ollut huonoin kaikista säännöllisesti käyttämistäni lentoyhtiöiden sivustoista. Ne muut,paremmat, säännöllisesti käyttämäni ovat SAS ja Lufthansa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 09:06

Onko niin ettei netistä saa lottoa tarkistettua?
Olen samaa mieltä Finnairin nettisivuista, niiden käyttö tyssää siihen ettei yksinkertaisesti jaksa taiteilla siellä niin kauan että löytää oikeat asiat. Muiden yhtiöiden (lento-) sivut ovat huimasti parempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.11.2009 - 09:42

Ei onnistunut niin. Mutta eipä silti mennet yöunet. Ehtiihän tuon tarkistaa tänäänkin vain todetakseen että taas on kymppi lähtenyt pelitililtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 10:02

Minä yritin tarkastaa lottoa eilenaamulla,mutta eihän sitä oltu edes arvottu,et siltavalla meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.11.2009 - 10:34

Jepulis, entinen miehekekin jotain valitti ettei sivut toimi. Itse en edes tehnyt lottoa nyt vaikka yleensä teen joka keskiviikko ja lauantai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 17:43

Ei tuonne veikkauksen sivuille mahdu muinakaan loton arvontailtoina. Suosittu saitti näkyy olevan.
Minulla on käytössä vanha konsti "ulostan" kupongin ja siitä katson saaliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 12:46

Tai kaikista yksinkertaisin konsti on olla tarkistamati,riittää kun sinne syytää ne euroloiset,lottoaa yms. ja tarkistaa joskus,jos tai kun jaksaa.