Onko kokemusta partylite kynttilöistä ja niiden tuoksusta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2009 - 19:34

eikös ne ole niitä verkostomarkkinoituja (ja kalliita) kynttilöitä, kaitpa siihen hintaan saa muhevat hajutkin mukaan ?

www.partylite.fi/fi-fi/produ...rview.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2009 - 19:41

Kalliita ovat. Tyttäreni kautta olen niihin tutustunut ja todennut, että ilmankin pärjää. Ostan kynttilät ihan tavallisesta kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 20:03

Kauniita kynttilöitä ovat nämä kyseessä olevat,mutta en voisi kuitenkaan niitä polttaa,tuoksun takia ja ovat myös kalliita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 20:35

Tuoksuja niissä on joka lähtöön ja kun olin partylite -kutsuilla, tuli huono olopelkästä tuoksujen sekamelskasta. Olen saanut niitä joskus lahjaksi ja joutunut polttelemaan parvekkeella juuri sen voimakkaan tuoksun vuoksi. Havumetsän tuoksuista kynttilää pidin vessassa ihan vaan raikasteena (en siis poltellut sitä). Kalliita ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 21:01

Vähän kyllä vierastan näitä hajustettuja juttuja eli eipä ole tuttuja juttuja.

Perinteinen kynttilä on se minun tunnelman luoja - tuntuu jotenkin niin keinotekoiselta ajatukselta nuuskuttaa jotakin kieloa tai ruusua tai mitä nuo nyt sitten ikinä sisällään pitävätkin.

Meillä kun on muutama näitä pieiä karvaisia ystäviä niin arvelisin että niiden nenässä ei nuo hajut tunnu kovinkaan mukavalta - eläimillähän on moninkertainen hajuaisti meihin ihmisolentoihin errattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 21:25

oon niitä haistellut yhdessä kyläpaikassa, ei tule meidän talouteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 23:03

Työkaverin kautta vahingossa aivan tilaisin jotain kynttilähommeleita,johon tuli votiivikynttilät,mutta valkkasin ilman hajuja ihan tarkoituksella,luulen,että "tuoksuvat" ihanalle,mutta jos ei tykkää niin ei.Eka ja vika kerta,onneksi niissä voi käyttää tavallisia halpiskynttilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.11.2009 - 23:11

Ei ole kokemusta eikä tule. Tuoksuttomia pitää suosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 15:06

On. Tykkään. Mutta mulla ei olekaan liian herkkä hajuaisti :-)