Mikä saa ihmiset lottoamaan enemmän kun potti on suuri?

Lottoyhtiö höynäyttää ihmisiä suuren potin varjolla minun mielestä. Miljoonia riviä veikataan, voi olla että
kukaan ei voita päävoittoa. Mitä mieltä olette.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2009 - 17:25

minkäs takia sitä lototaan - potin takia -
mikäs takia lototaan enemmän - isomman potin takia-

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.11.2009 - 15:32

Ahneus siihen vaikuttaa. Mitä enemmän tarjolla, sitä enemmän haluajia. Lisäyksenä vielä, en lottoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 15:51

Haluavat kasvattaa minulle pottia!

Lisätty: 02.11.2009 - 02:22

Kolme saraketta oli tulos 2, 1 ja 0 oikein, sillä ei herranhuonetta rakenneta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 17:20

se pottihan se saa veikkaamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.11.2009 - 17:24

Suurentunut rahantarve.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 18:04

No voi herranjestas sentään: totta kait lototaan!
Jos 7 numeroa arvaamalla saa tuommosen kasan rahaa niin miksi ihmeessä sitä ei koita?

mulla on 10 viikon vakiolotto aina - yksi ainoa ruutu 7 numeroa - ja numerot muistan ulkoa, Ei se tuon kummempia vaadi :) ja on jännää.

Ai, ai mitähän sitä oikein teksi jos tuo summa (tai edes osa siitä) kolahtaisi omalle kohdalle?
"Emmää ainaskaan näitä hommia lopettaisi":):)

Kyllä muuten lopettaisin - ryhtyisin "hienoksi rouvaksi" ja lakkailisin vaan varpaankynsiäni:):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 18:08

pienikin mahdollisuus saada enemmän pistää yrittämään, näinhän tää meidän tarina menee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 18:45

Tuota samaa olen miettynyt, jos sen potin saisi ei kuitenkaan kannattaisi nimeään julkaista, eli edes kuuluisuuttaa saa. Liiasta rahasta olisi vain harmia, kun tavallinen ei osaa sijoittaa ja kyllä neuvojia riittää, mihin neuvoon sitten luottais,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 19:18

ryhmähenki, hurjat lottoajat tavoitteena hurja potti. Tein netissä kolme riviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 19:23

Rahan himo ja sama asia jos maassa sentin kolikko rapakossa ei kiinnosta ketään,mutta satanen saa ihmiset tappelemaan rahasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 21:50

Olen itse miettinyt samaa ja ihmetellyt asiaa. Olisin henk.koht. enemmän kiinnostunut pelistä, jossa voisi voittaa suuremmalla todennäköisyydellä esim. 100 000 euroa tai 10 000 euroa kuin lähes mahdottomalla miljoonia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 23:15

Tottakai,kaikki toivoo just sitä pottia ja jokaisella on sama tunne,että just NYT se tulee ja mulle...inhimillistä,kait!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 23:45

no kun halutaan rahaaaaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.11.2009 - 03:19

Minulle ei vaikuta potin suuruus, kuten mainoksessa minulle kelpaisi hyvin miljoonakin.
joten en lottoa sen enempää kun on isompi potti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 10:14

Kait se suuri raha summa jokaista kiinostaa jos vaikka sattus voittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 15:06

ahneus........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:06

En lottoa mutta normaalisti täysosumalla tulevat miljoonat kyllä pitäisi riittää jokaiselle normaalille kansalaiselle, ilman mitään hyper-super-hydra potteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:50

Ahneus ja tyhmyys. Tyhmyys sen takia, että mahdollisuus saada se potti on tosi pieni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 23:24

Aina pitää yrittää jos vaikka tärppäsi..vaikka tietää..että häviää sen minkä sijoittaa.