Mitä teille merkitsee yksi minuutti elämässä...

...kuinka pitkän kirjoituksen kirjoittaisitte siitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2009 - 14:45

tarkeä asia. Minuutissa voi menettää kaiken tai saada kaiken. Kuolla tai elää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.11.2009 - 12:31

Saisin eräästä minuutista aikaiseksi ainakin yhden A4 täyteen. Kun elämä oli veitsenterällä olisi otsikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 12:37

Huippukunnossa ollessani pumppuni löi levossa 34 kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 13:10

Nainen syytti miestä huonoksi rakastajaksi. Mies piti syytöstä loukkaavana ja pintapuolisena, olihan se tehty vain yhden minuutin esityksen perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.11.2009 - 13:14

Elämässäni on monta minuutin pituista jaksoa josta ei ole mitään kirjoitettavaa. Mitä sitä osaa esim. omasta nukkumisestaan kirjoittaa, kun ei ole itse nähnyt kyseistä tapahtumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 13:35

loppupäässä saataa merkitäkkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 14:36

ennen tätä minuuttia on minun elämässäni ollut 11 683 017 minuuttia, mitä uutta ja ennen kokematonta tälle minuutille sattuikaan, siitähän voisi satuilla seuraavat sata minuuttia

Lisätty: 01.11.2009 - 19:56

korjaus vastaukseeni, lipsahti laskuri nurinniskoin, todellisuudessa ole elänyt jo 34 601 784 minuttia (tuo ylläoleva oli aika tilastollisesti todennäköiseen kuolinhetkeeni (johon en usko))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 18:50

Paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 19:49

Kirjoittamalla aika pitkästi. Joskus yksi minuutti saattaa ratkaista elämän tarkoituksen, jonkin asian loppumisen, uuden alkamisen...voi minuutti olla joskus ihan riittävä aika vaikka mihin tai sitten ei yksi minuutti riitä mihinkään. Minuutissa minä saatan saada niin tarpeekseni jostakin asiasta, mutta sitä ennen on ollut huikea määrä minuutteja pohtia sitä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 23:46

tuskaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:34

Kuuttakymmentä sekuntia.