minne nettisaitille voisi kirjoittaa tuntemuksiaan elämästä ja niistä asioista jotka askarruttaa mieltä?

ystäväni pyysi minua etsimään sellaisen sivuston jonne hän voisi kirjoittaa anonyymisti hänen olotilastaan. hänellä masennusta ja tressiä. asioiden purkaminen kuulema helppottaisi.

Avainsanat: nettisivusto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2009 - 12:27

Iltalehden keskustelu foorumilla on hyviä osastoja esim. otsikolla: Terveys ja hyvinvointi,
sen alla on kaikenlaisia eri otsikon alla olevia keskusteluja, minun mielestä ne ovat ihan
hyviä asiallisia, ei siellä häiriköitä ole, asiat ovat siellä sen verran vakavia. Sinne voi
kirjoittaa nimettömänä. Suosittelen.
www.iltalehti.fi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.11.2009 - 10:53

Jos hän on ystäväsi, niin parasta olisi kirjoittaa tai puhua sinulle. Noilta nettisaiteilta voi saada ilkeitäkin kommentteja, ja sitten vaan pahoittaa lisää mieltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.11.2009 - 12:30

Olen kissanaisen kanssa samoilla linjoilla. Ja jos on oikein paha olo, niin silloin olisi syytä kääntyä ihan ammattiauttajan puoleen. Hän osaa auttaa oikealla tavalla. Toivottavasti ystäväsi löytää apua itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 14:46

ainakin suomi24 keksutelu sivuilla on monenlaista terveydestä, masennuksest ym, lähes kaikesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 16:24

Tänne ei ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 21:02

Kokeilkaahan tuolta jos vaikka löytyis ihan sopivakin foorumi. keskustelu.plaza.fi/ellit/ih...issuhteet/

Lähteet:
keskustelu.plaza.fi/ellit/ih...issuhteet/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 23:19

Perusta oma blogi ja kirjoita sinne tuntojasi,jos se helpottaa paineita.Blogisivustoja on paljon,varmasti löytyy googlettamalla ja googlesta itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 19:34

Oman sivuston tekeminen olisi ehkä parasta. Jos ei kiinnostusta tai taitoja siihen niin asiallista apua ja tietoa saa varmaan terveyskeskuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:52

Blokiin voi kirjoittaa mitä itse haluaa. Ei nyt tule muita sivustoja mieleen kuin vuodatus.net...