Oletko jo siirtynyt käyttämään talvikenkiä vai pärjäätkö vielä kävelykengillä?

Minulla on otettu jo talvikengät esille,on sen verran viileä sää meillä.

Avainsanat: talvikenkä kävelykenkä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2009 - 08:53

Minä olen käyttänyt talvijalkineita viikon verran, kylmemmille ilmoille minulla on vielä lämpimämmät jalkineet.

Kysyjän kommentti

Tänäänkin uloslähtiessä on laitettava talvikengät jalkaan,meillä on vieläkin lunta maassa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2009 - 09:29

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 09:41

kävelykengät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 09:45

Kävelykengillä pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 09:46

Tänään kävin etsimässä vintistä talvikenkiä..kun Turkin lämmön jälkeen tuntuu niin kylmältä,ottava nyt talvi vastaan..ja pukeutua sen mukaaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 10:14

Talvikengät laitoin alle torstaina. Lampaankarva lämmittää mukavasti varpaitani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.11.2009 - 10:41

Lenkkareilla pärjää siihen asti kunnes on kymmenen senttiä lunta maassa. Viime vuonna en laittanut talvikenkiä kertaakaan jalkaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 10:43

On jo talvikengät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.11.2009 - 10:46

Kävelykengillä olen toistaiseksi pärjännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 11:07

talvijalkineet on vielä 'naftaliinissa' eikä ole kaipailtu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 11:36

Kävelykengillä vielä menen, mutta töihin täytyi jo yhtenä aamuna laittaa talvikengät koska olin kentällä ja piti kävellä ulkon paljon. Sinä aamuna oli melkein 10 astetta pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 12:24

Kyllä vielä kävelykegillä pärjäilen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 12:52

Juu on mulla kengät jalassa.

Metsästyksenjohtaja tapasi pellolla rengin jolla oli ”risat” kengät jalassa, hempeämielinen johtaja sanoi , että käy hakemassa meiltä kotoa minun vanhat kengät, vaimo on kotona pyydä siltä.

Renki meni talolle ja vastaan tuli portailla johtajan vaimo ja tytär jolloin piru tuli rengin mieleen.

Johtaja lupasi , että saan rakastella teidän kanssanne, johon vaimo ja tytär ”älä höpötä. Jolloin ranki huusi johtajalle pellolla ” Ei ne anna, ja johtaja siihen vastasi huutamalla ” kyllä se on annettava”.

ja renki vielä varmisti ”molemmatko” ja johtaja siihen ” molemmat” .

joten oleppa tarkkana mitä lupailet kengistäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 14:47

sekä että..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 23:17

Mulla on kyl vaelluskengät käytössä,monet talvet jo niillä tallustellut,tukevat ja napakat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.11.2009 - 03:21

Naisten korolliset bootsit käytössä. Eli ei talvikengät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 11:04

En käytä vielä talvikenkiä vaan ns. välikausinilkkureita. Usein myös kävelykenkiä eli silloin kun liikun autolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 19:30

Vaihdoin jo noin kk sitten CAT kenkiin joilla on tarkoitus selvitä talvi.
Tuossa kuva;
www.brandos.fi/cat/colorado-...oney-3209/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:37

Otin bootsit käyttöön.