Se mahtui sittenkin Ison Beltin sillan ali.

Näyttääkö se miltä näissä kuvissa?
www.marinetraffic.com/ais/sh...=311020600

Lisätty: 01.11.2009 - 08:19

www.marinetraffic.com/ais/sh...;size=full

Avainsanat: oasis_of_the_seas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2009 - 09:32

Ja ajoi vielä melkein täydellä vauhdilla!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2009 - 07:00

ajelin kesällä moot.pyörällä kyseisen sillan yli niin nyt saa käsityksen siitä laivan koosta.Hei se on tosiaan ISO!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 07:07

Hyvä juttu , ei mennyt laiva pilalle ja nyt saavat ehjän laivan sinne Miamiin, nopeutta olivat matkan aikana vähän nostaneet, ennakkoon sanoivat 18 solmua, mutta hetkittäin menivät 21, on tärkeää että aikataulussa pysyvät kun Miamiin saapuvat, ja työmiehiä jätetään matkalla pois, joku laiva heidät hakee sieltä , ei rantaudu heitä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 08:10

Kyllä siinä on jännätpaikat olleet,kunse silta on alitettu.
Hyvä et laiva pysyi ehjänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 08:51

Seurasin klo1;een asti sen menoa,mutta sitten tuli uni. Matkaa näytti vielä olevan sillalle.
Hieno yökuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 09:44

hyvä juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 09:50

Upea on ja vuoden kuluttua toinen samanlainen....sitten taitaa alkaa ankeat ajat turun seudulla.On tuo telakka sellainen"veturi" ollut täällä ja tilauskirja on tyhjä.Vaikka tilauksia tulisi heti huomenna,kestää kauan ennen kuin työt alkaa mutta aika näyttää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 10:13

Hienoja kuvia hienosta laivasta, kertakaikkiaan. Siltakin on juhlavalaistu. Olisinhan minä voinut lähteä painolastiksi, että olisi laiva uinut jonkun sentin vielä syvemmällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.11.2009 - 10:17

Olihan se nyt selvillä jo etukäteen, että mahtuu sillan alittamaan, kun mitat oli tiedossa niin sillan korkeudesta kuin laivankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 11:16

tuli mieleen se vanha pohjalainen totuus: "Kyll iso on komee"