Nyt on netti sitten saatu toimimaan tänne Egyptiin. Prepaid-liittymällä toistaiseksi pelaillaan. Onko muilla kokemuksia vastaavast

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2009 - 23:30

Ostin pari kuukautta sitten Elisan Huawei -mokulan (79e) omaksi ilman kytkysopimuksia ja siihen Saunalahden PrePaid-liittymän, jolloin sain 1. kk:n käytön "ilmaiseksi". Hyvin toimi lomamatkalla jokapuolella Suomessa (siis yöpymispaikoilla) 3G -yhteydellä.
Olen jostain ollut kuulevinani, että esim. Espanjassa ja ehkä Kanariansaarilla voisi myös ostaa PrePaid-aikaa siihen ja saada se toimimaan sielläkin. Onkohan totta ?
Onko sinulla vastaavanlainen systeemi siellä ?

Lähteet:
kokeilu ja huhut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2009 - 21:56

no ei ole kokemuksia sen enempää Egyptistä kuin pepaid nettiliittymästäkään, mutta kiva kuulla että olet onnellisesti perillä (taisi olla pikku seikkailu se menomatka) ja toivotaan että yhteytesi pelaa niin että kuullaan lisää 'etelän-terveisiä' jatkossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 08:14

Missä välissä sie olet sinne Egyptiin karannut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 11:19

Ei ole kokemuksia noista mokkuloista eikä prepaid-liittymistä. Egyptistä pelkästään mukavia ja myönteisiä kokemuksia.
Hurjatta; nyt voisit vaihtaa tuo profiilikuvasi sellaiseen missä on mukana paikallista (Hurghadan) väriä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 11:39

Marhaba habibti. Kiva, että olet langoilla. Hei, millainen sää Egyptissä, missä asustelet?? Mää niin hengessä olen mukana. Mukavia päiviä sinulle sinne. Määsäläämä..näin vapaasti kirjoitettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 21:07

ei ole kokemusta , mutta toivotan vain sinulle ihania ja aurinkoisia päiviä sinne kaukomaille .. nautihan nyt täysin rinnoin ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 23:24

Kiva "kuulla" sinusta sekä että olet tullut onnellissesti perille Eggyptiin,muita kuulumisia odotellen,itsekin just palasin työmatkala hetkeks kotiin
ja heti netin kimppuun B-).Auria ja lämpöä!