Muistatko mikä aine oli kysymyksessä,kun ensimmäisen kerran käytit hiustehoito ainetta?

Meillä se oli Vita plussaa.Minulla oli pitkä tukka ja se auttoi hiusten kampaamisessa pesun jälkeen.

Avainsanat: hoitoaine hiukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2009 - 21:53

60-luvulla oli tapana saunassa viimeiseen hiustenhuuhteluveteen laittaa jauhemaista sitruunahappoa, se teki hiukset hyvin kiiltäviksi. Voisi vielä joskus kokeilla.

Kysyjän kommentti

Luulin,että sitruunhappoa ei voi käyttää ollenkaan hiuksiin,mutta oppi ja ikä kaikki.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

©
Vastattu: 31.10.2009 - 20:55

Noh.. Pesen yleensä hiukseni Garnierin värjätyille hiuksille tarkoitetuilla shamppoilla ja hoitoaineilla, mutta sillointällöin pistelen kananmunaa (ilman keltuaista!) hiuksiin.. Hiuksista tulee vahvemmat ja tuuheammat. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 22:19

se oli jotain Swartzkopf in mönjää mitä äiti päähäni hieroi , johtuukohan siitä että hiukset aikanaan lähtivät ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 22:24

Muistan sellaisen kuin Dip-i-di-doo tai jotain jota laitettiin hiuksiin pesun jälkeen eikä huuhdeltu pois. Jotain vihreää hyytelömäistä ainetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 04:45

Schwarzkopf Seah tai Tigit. Nämä parhaimmat, muita en käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 13:16

Ei ollut niin huomattava tapahtuma että olisi jäänyt mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 21:11

Hoitoainetta en muista mutta tukan pesuaine oli "Linna"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 19:18

En kyllä muista mutta Vidal Sassoonia käytin muutaman vuoden kun ostin aineet itse eli noin 15-vuotiaana. Nyt tuo ei käy minulle ollenkaan, ehkä tavara on muuttunut tai sitten pää...
Äiti osti aina jotain kotimaista ns. hyvää ainetta mutta hiukset oli sen jälkeen sellaisessa takussa että oli vaihdettava toiseen merkkiin.