MIES onko meikattu nainen ? NAINEN luuletko ?

?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2009 - 10:26

Voisihan sitä luulla,vaik ei olisikaan mutta kyllä sen ehkä sittenkin täytyy jos se kerran on vielä meikattu niin ehkä siinä tapauksessa voisi olla toisinpäinkin mutta jos nyt oikein mietin ja luulen tai oikeastaan epäilenkin niin kyseessä voisi sittenkin olla luullakseni kun en oikeasti tiedä jotta epäilen etten tiedä niin voi vain luulla jotta kyseessä on epäluulo tai sittenkin sehän voisi olla vaikka kutakuinkin harhaluulo luulen minä vaik en tiedä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 31.10.2009 - 00:43

En ymmärtänyt kysymystä... Jos tarkoitit näyttääkö meikatut naiset naisilta niin kyllä ne mielestäni näyttää vaikkei "aitoja" olekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.10.2009 - 00:54

Luulen tietenkin, ja pakkokin luulla, kun en tiedä mitä tarkoitat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 00:58

on se, vaikkei siltä näyttäiskään, useimmiten jopa näyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 13:04

En ymmärrä kysymystä. Kannattaisi kysyä ihan kokonaisia kysymyksiä, että minäkin tajuaisin. :)