Mikä on elämäsi suurin voittosi / saavutuksesi ?

2 tyttöäni 1 poikamme hyvin maailmalla. 4 Lastenlasta.
Minulla Laukaan TT-250c Jaawa moottoripyörän kanssa voitto.
13 sija netti tammessa En päässyt pidemmälle näillä aivoilla kesti 1,5 vuotta päästä tähän.

Häviöt ovat sitten toista mutta en olisi tässä ja nyt .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2009 - 22:01

Elämästä saanut nauttia ja kärsiä näinkin pitkään sekä oma osuuteni kolmeen lapseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.10.2009 - 00:18

Suurin voittoni on, että pystyn elämään rikasta elämää vaikka olen työtön ja rahaton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2009 - 00:40

Suurin saavutukseni on se etten olekkan siellä katuojassa jossa äitini minun toivoi olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 02:51

lotossa 1.4 milj. euroa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 07:04

Sain olla salkunkantajana eräälle tekniselle johtajalle. "Meidän" 70-luvulla suunnittelemastamme "lävestä" lähti eilen maailman suurin ja kaunein kohti Floridaa ja Fortlaudertalea.
Jos uutisia olette seuranneet. Tastä voi seurata missä mennään: www.marinetraffic.com/ais/sh...#top_photo
Muuten on puutetta ja kurjuutta ja lapset taisi jäädä, mutta tulihan tuo Saplinkin isäksi 70v, jotta aikaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 10:18

3 aikuista tytärtä ja heillä 4 tytärtä.Ja ei siinä vielä mitään,mutta kaikki syntyneet tammikuussa.Eri vuosina tosin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 01:37

Suurinta voittoa en osaa nimetä. Elämässäni on ollut useita pienempiä saavutuksia. Kisavoittojakin. Paras rahallinen saavutus löytyy ravihevosten kasvattajapuolelta, joskaan en osaa olla ylpeä siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 11:34

POIKANI, ehdottomasti! Elämässä ei ole suurempaa saavutusta kuin saada toivottu ja rakastettu lapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 13:07

Voisin sanoa, että lapset, mutta saavutus heidän osaltaan on jo siinä, että he osaavat tulla itsekin toimeen ja pyytää apua, jos tarvitsevat. Sen takia sanon, että suurin voittoni on se, että olen elossa vieläkin! Olen ollut lukemattomat kerrat lähellä kuolemaa.