Onko teillä lasipöytä? Pelkäättekö sen rikkuvan? Ystäväni nojasi lasiseen sohvapöytään, joka särkyi pieniksi sirpaleiksi.

lasipöytä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2009 - 23:54

Meilläkin oli joskus lasipöytä,mutta kyllä kesti,vaikka poika ajeli metalliautoilla reunoja pitkin,joitain palasia irtosi.Jossain hauskassa illanvietossa toisaalla lasipöydän ääressä pelasimme huutoaasia(muistaakseni nimi oli näin),hassua peliä,missä jossain vaiheessa kaikki huusi jotain ja länttäs kätensä yhtaikaa korttipakan päälle(voittaja tietysti ensimmäinen),lasilevy sanoi POKS,mutta onneksi ei tullut alimmaiselle kätösille naarmuakaan,ilmeisesti liikaa käsiä päällekkäin ja lasilevy ikäänkuin "venyi".

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 30.10.2009 - 22:35

On meillä lasipöytä mutta se kuuluu niihin joiden kohdalla sanotaan: ei kosketa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 23:22

Onneksi en koskaan hankkinut lasipöytää. On siitä huonoja kokemuksia lapseni takia. Olimme tätini luona kylässä, ja hänen tyttärensä kulki rätti kädessä lapseni perässä ja pyyhki sormen jälkiä. Arvatkaa ottiko päähän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 23:34

Ei mene rikki karkaistu savu lasi. Eikä yleensä normaali käytössä. Jos moukarilla isket menee PIRSTALEIKSI

Lisätty: 30.10.2009 - 23:36

Tässä kysymyksessäsi on kyse jännitykseestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 23:46

on meillä ollut lasipöytä jo vuosikymmenet,
ei se lasi särkynyt vaikka yksi uusivuosi sellainen reippaasti satakiloinen iloinen isäntä rötkähti pöydälle ( pöydän jalat kyllä meni lintalleen ja vaati pientä remonttia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 00:51

eipä ole meillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 07:18

Ei ole koskaan hankittu sellaista, minä olen aina ajatellut että jos joku lapsi jotakin sen kanssa toheloi niin tulee pahaa jälkeä, äidilläni oli sellainen joskus ja minun poikani käveli 4 vuotiaana sen päällä kun hetkeksi silmäni muualle laitoin, kauhu skenaarioita minä näen lasipöydistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 11:02

Meillä on olohuoneessa pyöreä lasipöytä ja se lasi on kiinne imukupeilla pöydänreunoissa.Vielä on pysynyt ehjänä,mutta vaati päivittäistä pyyhkimistä,jos haluaa sen näyttävän siistiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.11.2009 - 03:34

ei ole tällä hetkellä lasipöytää, on ollut. eikä mennyt koskaan rikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 10:41

Meillä on lasipöytä eikä kukaan ole saanut sitä rikki. Tosin meillä ei omat eivätkä vieraat istu pöydällä, ei myöskään pöydän alla!
Lasipöydän lasi ei ole niin heikkoa tekoa että rikki menisi, joitan halpistuotteita tietysti voi olla, niistä ei tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 18:26

Oli kerran sellainen puureunainen, painoi sen verran paljon että ei huolta kaatumisesta.
Tällä hetkellä ei ole olohuoneessa mitään pöytää.