Meikkaatteko paljon? Käytättekö tuotteita joita ei ole testattu eläinkokeilla?

Avainsanat: meikkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 11:42

Aika vähän sillä työni on sellaista, että siellä meikkit vain tuhraantuisivat nopesti pois. Sitäpaitsi atooppinen ihoni ei siedä jatkuvaa meikikkerroksen pitoa naamalla .Sekin rajoitaa meikin käyttöä. Silloin harvoin kun meikkaan käytän mieluiten eläikoevapaita.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 30.10.2009 - 22:06

Käytän vähän meikkejä yleensäkin. En totta puhuakseni katso onko ne millä testattuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 22:13

En käytä meikkejä ja olenkin kuin riihen seinästä revitty piru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 22:40

Rakastuin 37 vuotta sitten vaimooni. Nyt elämässäni tutustuttuani ??? naiseen kukaan ei meikkaa. Nyt kysymysmerkit OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 22:53

Käytän niin vähän meikkejä, ripsiväriä ja joskus juhlajutskiin jkv enemmänkin ehkä, en ole siksi tutkinu/kiinnitänyt tähän asiaan huomiota, vakka onkin tärkeä pointti kyllä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 07:22

Minä joka päivä vähän meikkaan ja tuotteet on testattu ilman eläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 11:16

En meikkaa olenkaan,lakkaan kyllä kynsiä joskus.Lakan merkki on Lumene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 01:55

En meikkaa. Se on periaatekysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 20:37

Meikkaan joka päivä.Se on sellainen asia, josta en luovu.Haluan olla huolitellun näköinen. En maalatun näköinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.11.2009 - 03:36

Silloin tällöin meikkailen.