Mitä ohjelmaa et AINAKAAN katso näköradiostasi ?

Kauniit ja Rohkeat Jota vastaavaa suut ja silmät täyteen. Siis mitä niissä pitäisi katsoa ? Joku sano että Cabri on hyvä, niin en voi ymmärtää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.10.2009 - 21:50

Kyllä se se BB on joka saa puolestani olla pimennossa aina kun tulee. Onneksi on muitakin kanavia valittavana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 21:43

(melkein) kaikki sarjat, kaikki ikuisuus sarjat, melkein kaikki tosi-tv ohjelmat, jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 21:45

Salkkarit saisivat loppua vaikka tällä sekunnilla. Ihan karmea sarja yhden jakson katsomisen perusteella. Ja kun yksi jakso on huono, niin toista en katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 22:05

reality tv on jotain semmoista että niistä ohjelmista suurin osa on ykkös-inhokkien luokassa (alkaen BB:stä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 22:44

BB;tä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 23:09

Suurin osa ei ole katsomisen arvoista,mutta dokumentit luontofilmit yms.on mukavaa katseltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 07:44

Kolmosen uutiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 01:50

Kaikki valmiiksi nauretut amerikkalaiset. Lisäksi en siedä näitä amerikkalaisia poliisi-/etsivä-/murhasarjoja. Ne on jokainen kopio toisestaan. Tylsiä. Kaikista kurjin ohjelma on: Perhe on pahin.
Silloin lävähtää telkkari kiinni tai toiselle asemalle. Arrrrgghh!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.11.2009 - 03:36

Kauniita ja rohkeita, Emmerdalea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 10:52

Mitään ns. tositv:tä en katso, toinen on kotimaiset viihdeohjelmat ja tietokilpailut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 11:20

Kauniita ja rohkeita, tunteita ja tuosuja, kotikatua ,salattuja elämiä! Kauheita saippuaoopperoita jokainen..YÄÄK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:45

BB-taloa.