Minkä näistä ottaisit: ajokoiran, beaglen vai dreverin?

Jos todellakin pitäisi näistä roduista valita.

Avainsanat: ajokoira beagle drever

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 02.11.2009 - 03:38

beaglen

Kysyjän kommentti

Kiitos, minä myös sillä se on mukava junttura.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 21:40

Haloo ida nyt istu ja pala. Älä vaan ota ketään. En minäkään vaikka kuinka tekisi kissaa mieli.

Lisätty: 30.10.2009 - 21:47

Säikähdin kysymystäsi. Mutta luin uudestaan. Minä otin ja olin käyttökoirissa 4,5 vuotta Saksanpaimenkoira Zulun kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 21:43

Minun on nyt pakko olla rehellinen, ja sanoa etten tiedä millaisia ovat. Koiratuntemukseni on tosi surkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 21:47

ainoastaan beaglen kanssa olen ollut tekemisissä , älykkäitä ja lempeitä, mutta ota huomioon että vaativat paljon liikuntaa ja virikkeitä, mahtava kaveri, muut kehukoon noita muita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 23:13

Ajokoira tarvitsisi hirveästi liikuntaa ja tämä kolmas on tuntematon mutta se beagle voisi olla kiva.Eikös sen nimi ole Retu jossain aamulehtien sarjakuvissa ja jossain Pitko..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 15:02

Vaikea kysymys

Ajokoira; "ajoeläin" - vanhempani kasvattivat joskus näitä . Ihania olentoja !!
mutta EI seurakoiraksi kaipaavat tekemistä paljon liikuntaa ja täytyy päästä metsälle!!!

Beagle meillä asui "hoitopoikana" kun oli edellisessä kodissaa syönyt olohuoneen sohvan (+ muuta terroritekoja) tämä ei ollut beaglen vika vaan oli raukka ilman tekemistä ja sai liian vähän liikuntaa,

Dreeveri kait muistuttaa hyvin pitkälle beaglea - näistä ei ole kokemusta ja en tunne yktään dreeveriä.

Jos näistä joku pitäisi ottaa niin ihan sama kuka niistä - oleellisin asia on että nämä ovat metsästyskoiria - vahva viettisiä metsälle luonteensa mukaan ja oletan että koiralle on suorastaan kärsimys jos ei pääse ajolle toteuttamaan itseään.
Meidän ajokoirat lähti ihan kenen tahansa mukaan jos tällä vaan oli pyssy mukana! Tässä kohdin ei koti-ikävä vaivannut tippaakaan;) Tästä päätelmäni.

Tertsille: Pitko taitaa kuitenkin olla rodultaan basset - ainakin ruumiin rakenteensa mukaan - samanlainen kun etsivä Columbolla aikanaan TV-sarjassa.

Retu saattaisi kyllä olla beagle - tai dreeveri tai joku muu... Retu on Retu:) Hauska olento konsanaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 01:59

Ajokoira on paras ajaja. Valitsen siis kunnon jänistutkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2009 - 15:21

Ajokoiran ottaisin, nimittäin se mitäluultavasti tottelee eniten... toki ulkoiluttamisen puolesta en nyt uskalla puhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 13:18

Noista valitsen dreeverin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 18:20

Ehkä ajokoiran mutta se vaatisi sitten ihan toisenlaiset olosuhteet kaikille.