Kuinka ja mistä ja koska sikaflunssa piikki haeataan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 16:42

Seuraa oman paikkakuntasi lehtiä .Kannattaa ottaa piikki. Ihan vaan terveytesi takia. Jos tauti osuu kohdallesi, niin rokotetttu henkilö selviää taudista paremmin, kuin rokottamaton.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 15:34

Paikkakuntasi lehdissä varmasti ilmoitetaan asiasta. Ainakin meillä oli ilmoitusluontoinen juttu aiheesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 16:14

en suosittelisi tuhoamaan omaa fysiikkaa turhalla piikillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 16:58

kävin tänään terveyskeskuksessa ja kysyin asiasta,sieltä kerrottiin,että maanantaina 2.11.2009 aletaan rokottamaan kello yhdeksästä alkaen,kelakorttimukaan.Kysyin tältä hoitajalta kenenkanssa asioin oliko hän ottanut piikin,oli ottanut käsivarsi oli tullut kipeäksi ja sekin oli jo kunnossa mitään ramaattisempaa ei ollut tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 17:22

jospa boefrendi antaa sen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 17:53

Joo piikki antaa suojaa casta noin 14vrk:n kuluttua piikistä.Kannattaako enää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 18:01

kunnan terveysviranomainen tiedottaa