Kuuluuko pyhäinpäivän viettoosi käynti haudalla? - ja vietkö mukanasi kynttilän?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 14:58

Kyllä kuuluu;jos olen paikalla,mutta nyt duunissa joten vien ens viikolla Hietsuun mun isän graniittikivimöhkäleen viereen kynttilän;käyn ikäänkuin tapaamassa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 15:06

Nyt pyhäinpäivänä en käy haudalla, mutta isänpäivänä vien kynttilän isäni haudalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 15:33

Ei kuulu tapoihini. Pyrin käymään jouluaattona niillä haudoilla joille pääsen. Satojen kilometrien päässä oleville en pääse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 16:38

Kyllä kuuluu hautausmaalla käynti.Tein kauniit pienet seppeleet .Ne veimme eilen . Huomenna aamulla viemme kynttilät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 17:20

Huomenna menemme viemään isiemme haudoille kynttilät,havut ja kanervat on viety jo aiemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 17:23

Ei kuulu, kävin jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 18:03

kyllä siellä taas huomenna tulee käydyksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2009 - 19:17

Rakkaitteni haudat ovat niin kaukana joten siihen ei ole mahdollista. Sytytän heille kynttilän täällä kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 19:44

kynttilät laitettiin jo tänään (huomenna Hietsussa kuitenkin kova ryysis)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 21:02

Kyllä käyn huommenna hautausmaille viemässä kynttilät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 21:30

Kyllä huomenna aamupäivällä on aikomus viedä lyhtyihin kynttilät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 07:42

Ei kuulu.Yleensäkkin muistetaan vainajia ihan satunnaisesesti ja ohi kulkumatkoilla käydään hoitamassa haudat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 18:08

Kyllä joo vaikka sukulaisten hautoja ei ole lähinurkilla on kuitenkin se monumentti joka hautuumaalla johon voi laittaa kaukana lepääville kynttilän. Niin on tehty täällä korvessa.