Oletko koskaan tehnyt munakas rullaa?

Mie olen tehnyt ja täyttänyt sen paistetuilla sienillä ja oli se ihan hyvää.

Avainsanat: munakasrulla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 16:03

yhteen vaiheeseen tein munakasrullan viikottain, nyt se on jäänyt pois kokkauksistani. täytyypä taas joku kerta tehdä rullaa koska se on niin hyvää.

Kysyjän kommentti

Munakasrulla on oikein hyvää sienitäytteellä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 14:54

Olen tehnyt. Ei oikein onnistunut.Laitoin varmaan liikaa täytettä. Tuli kuitenkin syötyä salaatin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 14:56

Just tein munakkaan suppiksilla,mutta tietoisesti en ole rullaa valmistanut,kyllä joskus kierittänyt rullaksi eli se on sitten munakasrulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 15:07

En ole vielä valmistanut, mutta hiljattain tulostin netistä munakasrullan ohjeen, jota olen ajatellut kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 17:56

En ole tehnyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 18:04

ruttuunhan se tavallisesti menee, voi sitä rullaksikin kutsua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 19:08

Ehkä mutta lettu rulla "pare" ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2009 - 19:16

En ole tehnyt. Yhtä minä olen aina tuolla etelänmaissa ihaillut. Kokit paistavat sellaisen lihapiirakan mallisen munakkaan tosi kätevästi. Yritin kerran mutta ei siitä mitään tullut. Täytyykin seurata joskus ihan vierestä se tekniikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 01:00

Koulussa jouduin kerran tekemään valkosipulimunakasrulla ja koska inhoan valkosipulia ihan hajusta makuun meinasin oksentaa... Kutsukaa vain ylireagoinniksi mutta minkä ihminen itselleen voi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 18:06

Olen yrittänyt mutta tulee liian paksu hajoaa kuten huono rullatorttu.
Käytän mieluummin näitä texmex lettuja ja täyte voi olla suunnilleen mitä kaapista löytyy.