Teetkö munakkaan vedellä tai maidolla? Lorautan hiukan vettä,tulee kuohkeampi(mun mielestä)

Avainsanat: munakas vedellä tai maidolla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 18:00

Vettä, mutta jos haluan oikein juhlavan vaikka kaverille tarjottavaksi niin lorautan tilkan kermaa joukkoon. Juustoraaste (+ homejuusto) antaa siihen tarpeeksi kuohkeutta.

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkistä,unohdan lisäilemiset,paitsi yleensä väsään espanjalaiseen malliin,sipulilla ja perunalla,hitsi nyt tuleekin nälkä.Pakko mennä syömään,raskaan työn jälkeen ja sitten maate ja maha viereen ;-) Mukavaa Pyhäinpäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 13:51

Minä myös vähän vettä lorautan siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 14:02

Vettä käytän minäkin ihan vaan siksi, kun maitoa en käytä ollenkaan missään yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 14:15

tuppaapa se neste olemaan yleisimmin vesi minun munakkaassani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 14:31

Olen laittanut vettä,maitoa ja joskus kermaakin,jokut käyttävät siihen vissyä,en tiedä mikälainen siitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 16:52

Kivennäisvettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 17:19

En kumpaakaan nuist käytä vaan vissyvettä (joskus aiemmin kertonukkii) käytän munakkais ja tulee tosi kuohkee 'pytinki':)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 17:57

Maidolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 18:06

myös ykköspilsneri käy kuohkeuttajana (+ omat aromit) toiset tykkää kovastikin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2009 - 19:14

Molempia käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 30.10.2009 - 22:15

Maidolla ja nakinpalasilla saa tehtyä hyvän munakkaan. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 23:25

normaalisti en kyllä laita mitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:46

Maidolla.