Oisko kiva kirjalahja henkilölle joka ei harrasta lukemista?

Jos vaikka kaivertaa vanhasta kirjasta sisällön pois niin että jää kannet ja jokaisesta sivusta vaikka 1,5 cm reunat. Kolon voi täyttää vaikka makeisilla ja toivottaa mukavia lukuhetkiä. Olen kaivertanut kaksi vanhaa kirjanpitokirjaa. Pitäisi vielä vähän päällystellä ja täyttää makeisilla. Vaikka isänpäiväksi?

Avainsanat: makeiset kirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 13:42

Kivahan se on. Säikähtää saajakin ensin, että voi ei, pitääkö alkaa lukemaan. Mutta iloinen yllätys onkin sisällä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 13:38

Näkyi tuossa ensin vaan otsikko ja ihmettelin,että onpa hassu kysymys...mutta eipä ollutkaan vaan ihan kiva idea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 14:37

Tosi hyvä idea,en olisi kyllä itse älynnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 15:09

Oikein hyvä idea! Itse olen vienyt joskus kirjan lahjaksi ei-niin-innokkaalle-lukijalle, mutta se kirja käsitteli kyseisen henkilön harrastusta ja oli oikein mieluinen lahja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 17:57

Oikein hyvä ideahan tuo on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 18:28

isänpäivä lahjakirjan sisään voi olla kaiverrettuna vaikka konjakkipullo, minä ainakin pidin siitä 'Tuntemattomasta sotilaasta' jonka kerran sain

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2009 - 19:13

Kiva idea. Tee ihmeessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:56

Vie normaali kirja mutta älä liian paksua.
On aika opetella lukemaan jos ei vielä osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:48

Kyllä tuossa tapauksessa.