Pelkäättekö että sairastutte johonkin tautiin? pelkäättkö nyt saavanne sika flunssan kun sitä liikkeellä?

Minusta tuntuu et ei kait pelko auta.

Avainsanat: pelkäättekö sairastumista johonkin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.10.2009 - 19:11

En pelkää. Jos on tullakseen tauti päälle niin tulkoot.

Kysyjän kommentti

Kiitos inulle parhaasta vastauksesta.Niin se tosiaan on IDA miksi pelätä kun emme sille kuitenkaan mitään voi jos tulee niin tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 13:16

En pelkää. Sairauksia ja tauteja on turha sairastaa etukäteen - tulevat jos tulevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:17

Ei se pelko sitä estä. Yritän pitää itsestäni parempaa huolta, esim käsipesut, vitamiinit yms tarkemmassa syynäilyssä. Käsidesin käyttö paikoissa jossa sitä on tarjolla. Töihinkin toin yleiseen käyttöön. Ei pelko auta markkinoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:25

en niinkään sikalentsus, mut muuten , kun on noita oleviakin sairauksia ....ne huolettaa vällillä , no kohta on lääkäri ja kuulee taas missä mennään... tämä oottaminen sinne pääsyyn jännittää kyl kaikkein eniten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:25

Yhdyn yllä oleviin mielipiteisiin.
Sairauksia tulee ja menee. Toivottavasti ei tule. EN pelkää, mutta koitan myös olla saamatta sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 13:38

Olen alkanut pelkäämään, koska asun yksin ja jos tulen kovin sairaaksi enkä pysty apua pyytämään, niin se on sitten kuolo joka korjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 15:32

Eipä tarvitse enää pelätä ainakaan possuflunssaa. Toissapäivänä täällä kerroin että käyn sikainfluenssatesteissä ja tänään tuli tulokset, että sitähän se juuri oli, ja nyt olen sen sairastanut.
Eikä se ollut tavallista flunssaa kummoisempi minulla ainakaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 17:57

en oikastaan pelkää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 18:33

periaatteella 'surraan sitten jos kohdalle osuu' olen elellyt, onneksi ei ole tarvinnut pahemmin surra

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 20:59

Se tulee mikä on tullakseen,pelkäs tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 23:26

en pelkää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 01:03

En ota turhaa stressiä. Minustä tämä possunuha-juttu on muutenkin paisuteltua... Siis voihan ihminen kuolla vaikka vain tikkuun sormessakin jos vain tulehtuu tarpeeksi pahasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 19:01

Vaik joudunki työskentelee asiakaspalvelu työs ni ei tuo kauheesti hirvitä.Vasta oli suomi expressissä et tarttuu helpoiten nuoriin ja terveisiin joten eihän miul nii kauheeta vaaraa oo ku en oo täysin terve.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 10:48

En pelkää sillä minusta jonkun asian pelkääminen aiheuttaa vain turhaa ressiä ja juuri sitä turhaatressiähän ihmisten pitäisi välttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:52

Yleiskuntoni on rautaa joten se menee ohi huomaamatta.
Tyttären tilannetta tarkkailen päivittäin, sillä hän on vielä niin kovin pieni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:51

Minä tyttö pelkään.