Laitatteko vielä jäkälää ja avoimen tulitikkurasian ikkunan väliin poistamaan kosteutta?

Avainsanat: jäkälä kosteudenpoisto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 17:47

En laita, mutta naapurissa näkyy jo ilmestyneen ikkunoiden väliin. Sopii hyvin vanhan puutalon imagoon. Herttaisen näköistä. Minulla ikkunoiden välit täyttää mieheni veistämät puukukat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 13:13

en ole koskaan laittanut , mut vois ol hauskankin näköinen eristys...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:14

En täällä kaupungissa vaikka asunkin mökinomaisesti,mutta jos ois viel mökkipaikka niin varmasti laittaisin,tosi hauskan näköistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:16

En ole koskaan laittanut.Enkä laita nytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:17

Joskus olen laittanut mökillä lähinnä koristeeksi, enää en laita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:21

ei ole tullut mieleenikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:34

Aikoinaan laitettiin tikkuaskit ja pumpulia ikkunoiden väliin.Isä lapioi talvella vielä lunta suuret määrät seinän vierustalle eristeeksi.Silloin riitti talvisin lunta ainakin hollolan lahles...ja lumiaitoja pystytettiin maanteiden vierille...oi niitä aikoja...;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 13:35

Kun olin lapsi laitettiin pumpulia ja tulitikkurasia. En ole nähnyt nykyisin kenenkään käyttävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 17:58

en laita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 18:36

ei oikein sovi näihin rakenteisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2009 - 19:10

Ei ole tarvinnut enää kun on niin tiiviit ikkunat. Edellisessä talossamme oli vanhanaikaiset ikkunat ja sinne tuli laitettua tikkuaskit sekä kortisteita. Nyt ei ole kuin tupasvilla- ja lyhtykukkia vaaseissa ikkunoiden välissä koristeena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 21:02

En itse ole koskaan laittanut,mutta ennenvanhaan äitini laittoi ja se oli kauniin näköistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 14:26

Oli kauniinnäköistä silloin kun laitettiin, meillä oli muistaakseni maalla kotitalossamme myös puolukanoksi marjoineen koristeena, oli tosi nättiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:44

Edellisessä asunnossa (vanha talo ja ikkunat sekä ilmanvaihto) oli talvisin joka ikkunan välissä tuo tikkuaski. Nyt noin 80 vuotta uudemmassa asunnossa ei tuota tarvitse tehdä.