Käytätkö banaaninmuotoista banaaninkuljetusrasiaa vai onko se turhakkeiden turhake?

Avainsanat: banaanin kuljetus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 13:13

Kerran joitain vuosia sitten luin jostakin siitä,toimii kyllä estäen banaania tummumasta ja muusautumasta,mutta suuren koonsa takia jäänyt multa käyttämäti.Onneksi ei ollut iso uhraus <7€,mutta turha kapistus,tarkoitus oli kierrättää,mutta jäänyt pölyttymään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 13:04

jaa, en ole ennen kuullutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:14

en ole moiseen koskaan törmännyt, mut mikäs siinä ... eväslaatikoks banaanille ei varmaankaan houno..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:18

En ole edes nähnyt sellaista kuin kuvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 13:34

Taitaa olla turhakkeiden turhake. En ole moisesta laatikosta koskaan kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 17:34

Kyllä se on turhakkeiden turhake. ja samaan sarjaan kuuluu myös banaanien säilytysteline. Turhaan on maailman kasvavaan jätevuoreen syydetty nämä roinat. En omista kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 17:58

en käytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 18:39

en omista enkä käytä, kerran harkitsin sellaisen ostamista hupi-lahjaksi yhdelle nipo-kaverille, jätin kuitenkin ostamatta - todella turhaa kamaa -

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2009 - 19:08

En usko että käyttäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 19:23

Voi jee, onko sellasiakin rasioita olemassa? En tosiaankaan käytä, kun en banaanejani kuljettele vaan syön ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 21:04

En ole kuullutkaan saati nähnyt sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 23:29

en mut oon kyllä laittanut viinirypäleitä viinirypäleen muotoiseen astiaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 01:05

En ole kuullutkaan ennen. Mutta melkoisen turhalta se kyllä kuulostaisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:42

No ei se ole turhake vaan pitää banaanin ehjänä.
Siis kyllä käytän, tyttären eväsbanaani olisi ilman sitä liisteriä repun pohjalla. Hyvä jo senkin takia jos ei jaksa syödä banaania kokonaan yhdellä kerralla. Tuli ilmaiseksi ja ensin hieman epäilin mutta on kyllä todella hyvä, keltainen ja hieman banaania isompi joten ei vie tilaa juuri normaalia banaa enempää.