Onko silmän pohjiasi kuvattu?

Minä lähden kohta silmänpohja kuvaukseen,tämä toimenpide on aina kahdenvuoden välein.

Avainsanat: silmänpohjat kuvaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 08:46

älä aja itse sit autoa, minä menin kerran kans siihen tutkimukseen joka pidettiin naapurikunnassa ja menin sinne autolla , mut takaisin tulo olikin hankalaa, kun ei tahtonut kunnolla nähdä tietä juuri suurennetujen pupillien tähden.. olin odottanut siellä vaikka kuinka kauan sen tutkimuksen jälkeen, mut ei vaan ollut sekään auttanut, kun ajoon lähdin, et kandee ottaa joku kuski mukaan , jos pitää mennä autolla .. pien neuvo omasta kokemuksestani vainen ..

Kysyjän kommentti

Hyvin meni silmänpoja kuvaus,mieheni toimi kuljettajana,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 08:59

En ole ollut, en tiedä pitäiskö. Täytyy ottaa selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 09:20

eipä ole, ei ole muutenkaan ollut ongelmia silmien kanssa, pitää kait sanoa toistaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2009 - 09:39

Silloin kuvattiin kun tuohon oikeaan silmään tuli veritulppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 09:52

Ei ole koskaan kuvattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 10:23

Ei ole tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 11:30

Pari kertaa on, kun oli ollut silmänpaineet kuulema koholla. Mitään ei löytynyt...tais silloin stressi ja paha mieli nostaa paineet silmissäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 11:33

Samoin täällä,joka toinen vuosi mut "velvoitetaan" käymään kuvauksessa,ilmainen on.Jo ennestään mä ainakin tiedän varustautua aurinkolaseilla,koska häikäisee aika lailla.Kuvaustoimenpide helppo ja nopea,toistaiseksi ei onneksi ole löytynyt mitään hälyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 11:44

Yhden kerran on kuvattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 12:56

Ei ole silmän Pohija koskaan kuvattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 13:07

Muistelisin että olisi kuvattu. Ei mitään löytynyt. Silmälasit kuitenkin käytössä eli silmät seurannassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 17:58

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 23:29

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:37

Ei ole ollut vielä tarvetta. Varmaan se kuitenkin on kaikilla edessä ennemmin tai myöhemmin. En tosin muista että vanhemmillanikaan olisi tuota toimenpidettä vielä suoritettu...