Nukuttehan hyvin?

Minun on pakko luovuttaa nyt, mutta toivon jokaiselle oikein levollisia unia - ilman niitä höpinöitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 00:35

Olen itse herännyt joskus omiin ääniini,en viitsi edes mainita mutta peitosta oli tulla kuumailmapalo,ei siinänä muuta mutta se ääni. Mummivainaani heräsi omaan kuorsaukseensa. Ja jatkoi taas uniaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Toivottavasti olet perinyt mummovainaasi unenlahjat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 00:21

hyviä öitä, äläkä kuorsaa niin että itse heräät

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:28

Ötyä! Mie ainakin nukkunut lähiaikoina oikein hyvin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 08:32

nyt pirtsakkana jo hereillä , oikein hyvin nukutun yön jälkeen .. pitkästä aikaa nukuin näin hyvin , kuin nyt nukuin , jot tästä päivästä on tulossa varmaankin mitä parhain... sitä toivon myöskin sinulle ... ja muillekin napsulisille ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 08:45

toivottavasti nukuit hyvin, itsellä ei ainakaan valittamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 09:46

Tuli nukuttua puolihuonosti ja puolihyvin. Kyllä niillä unilla jaksaa taas yhden päivän eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 11:37

Kiitos toivotuksista,itse nukuin aika kehnosti,mitä olen viime aikoina tehnyt muutenkin.Nyt kun vaihteeksi heittäytyy duunielämään,on uni tarve tärkein asia,hieman huolestuttaa etukäteen.Nukkukaa mainiosti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 12:59

Tuli vähän huonosti nukuttua koska mieheni kuorsasi kovasti ja häiritsevästi vieressäni.Luulin kun ääni välillä loppui et hengittääkö vielä ,mutta kyllä hengitti se lohdutti vähän. mutta kuorsaus vaan jatkui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 23:31

joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:02

Päivät on niin täynnä ohjelmaa että uniongelmia ei ole. Joskus meinaa nukahtaa tuoliin.