Voiko nettiystävyyteen luottaa?

Avainsanat: netti ystävyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 00:37

Ystävyys se on kallista se ei riipu hallintomallista.

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 23:56

Eihän tuo Sadam Hussein luottanut tytärtensä miehiinkään. Nirri pois.
Tuli yks ilta filmi Husseinin historiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 23:59

Hyvän kysymyksen esitit Ida!Perin yleinen tapa nykypäivänä...itse luulisin,että voi,mutta ei ole kokemusta ja toinen puoli minusta sanoo,ettei;varauksella joka tapauksessa.Onko jotain muuta kyssärissä mitä pohdit?

Lisätty: 30.10.2009 - 11:41

Anteeksi,peruutus edelliseen,mitähän olen höpäjännyt houreissani.Olen tutustunut ihan livenä ensinki netti-ystävinä ja tapaamiset tosi sydämellisiä kaikkien kanssa,mutta ilmeisesti tarvitsee jonkin yhteisen nimittäjän.Eli olen luottanut enkä ole pettynyt aluksi netti-ystävyyteen ja jatkossa oikeaan ystävyys-suhteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 00:22

parasta suhtautua vieläkin varovaisemmin kuin tavallisesti, aika sitten näyttää missä parasta mennä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:29

Toki, en ainakaan näe syytä miksei voisi. Tietysti aina pitää vähän varautua enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 07:52

Muutaman tutun naisen kokemuksen perusteella ystävyys säilyy hyvänä, kunhan ei tapaa livenä.
Itselläni ei ole asiasta muuta kokemusta, kuin tämä Napsu. Huono ystävä olen ollut niillekin, joille olen itse lähettänyt ystäväkutsun. Ei tule pidettyä yhteyttä. Anteeksi vain, ystävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2009 - 09:44

Kyllä minun nähdäkseni voi. Olen niin luottavaista sorttia, että ei olisi ihme vaikka joskus saisinkin nenilleni, mitä ei toki ole tapahtunut. Mutta asetelma mies-nainen on jo sellaista nuorallakävelyä, että parempi jättää kokeilematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 10:16

Joskus voi, mutta jos ei ole edes nähnyt ko ihmistä milloinkaan niin silloin on syytä olla varovaisempi.
Netissä voi todellisen luonteensa onnistua kätkemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 11:34

Olipas Idalla mielenkiintoinen kysymys, täytynee vastata omasta näkökulmasta. Minun
mielestä kyllä voi luottaa. Kaksi ihmistä keskustelee sähköpostin kautta, kentie tapaavatkin,
-Etten taas lörpöttelis liikaa niin kyllä sähköpostin avulla toisen ihmisen tulee tuntemaan
hyvin. Täytyy vaan valita semmoinen ystävä josta pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 11:38

Tiettyä varovaisuutta noudattaen voinee luottaa kunhan jättää aluksi tärkeät asiasta kertomatta, pankkitilin numeron yms. Parasta tavata mahdollisimman pian ja sen jälkeen vasta selviää millainen ihminen on kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 23:33

no ei varmaan 100% en itseasiassa luota kehenkään ihan täysin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 10:43

Nettiystävyyden luotettavuus riippuu ihan siitä millaiselle perustukselle se on rakennettu. Jos perustat on kovin heikot ystävyys hajoaa varsin nopeasti samoin sen luotettavuus. Siksi nettitutulle ei todellakaan kannata antaa heti alkumetreillä itsestään tai läheisistään tärkeitä asioita ilmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 10:49

Varovaisuutta... esiin voi tulla ongelmia. Ei ole kokemusta tosin, saatan olla jonkin verran väärässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:34

Kaipa niitä huijareita on joka puolella. Netissä on helpompi operoida tuntemattomana ja se antaa huijareille ja pervoille uusia uloittuvuuksia. Lapset ja vanhukset on tässäkin se riskiryhmä.