Joko Olympiakuume alkaa oireilla kaikkien muiden influenssojen ohella?

Vuoden 2010 talviolympialaiset järjestetään Vancouverissa, Kanadassa 12.–28. helmikuuta 2010.

Avainsanat: olympialaiset talviolympialaiset vancouver

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 21:35

Ei vielä,onhan siihen vielä melkein/tai yli 100 päivää ja yötä,mutta toki katselen aikanaan;mikäli TV on ehjä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 20:53

Ei mitään oireita kisojen takia minulla ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 20:57

Tuskinpa ne muut kuumeet leviää TV:n välityksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:08

ei kyllä moista kuumetta ole koskaan ollut ainakaan ennen , mut tiedä sit joskos nyt iskis ... ei voi tietää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 21:19

Olen yleensäkin harvemmin kovassa kuumeessa, enköhän tästäkin selviä lievällä lämmönnousulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:20

Olin Kanadassa 1976 kesäolympialaisten aikaan, ei keretty kisoihin, mutta yksissä illanistujaisissa päätettiin ja vakaasti vannottiin, että kun Kanadassa järjestetään seuraavat olympiakisat istutaan katsomossa kuin tatit. Todennäköisesti jää tämäkin päätös tyhjäksi hölinäksi ja ilman kuumetta nolona pälyillään tv:stä joitakin kilpailuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:28

Siellä vähän alempana oli talvikisat 1960 ja Pekka Tiilikainen sekoili aamuyöstä höyryradiossa puolen yön jälkeen. Sama kai lie suorissa lähetyksissä nytkin. Joten hui hai.

Intiaanivaimon laakson tulokset muistin virkistämiseksi:
www.wintersport.as/xcountry/...6.htm#1960

Naapuri toi 50 km n olympiakullan sieltä, tulevissa ei ole naapureita mukana.
Saa nähdä mitä Jauholärvi tekee? anteeksi *järvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.10.2009 - 22:00

Kisakuume nousee varmasti, mutta ei näin aikaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:34

ei ala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 11:44

Tuntuu että jääkiekkoväellä se on ollut päällä jo kuukausia. Onhan se tietysti kiva käydä paikan päällä seuraamassa suomalaisten edesottamuksia liiton piikkiin jo vuosi ennen kisoja. Ei mitään järkeä kun pelataan vielä ainakin 50 peliä ennen olympialaisia ja osa on taas loukkaantuneena kisojen aikaan. Suomi on kiekossa varmaan aika paperia jos kaikilla mailla todella on parhaimmat pelaajat mukana. Maalivahdit pärjää kansainvälisessä vertailussa mutta ei viisikot, ainakaan neljä sellaista. Paras hyökkääjä on tällä hetkellä (jos mittarina on pisteet) Mikko Koivu ja hänen sijoituksensa on pistepörssissä 41. Maalivahdit ovat onnistuneet tilastojen valossa paremmin ja paras suomalainen on nyt (31.10.2009) Minnesotan Niklas Bäckström, listalla sijoitus 14 ja torjuntaprosentti 91.0.