Kohtuullinen ikäero ei haitanne avio- tai avoliitossa, mutta mitenköhän tuollainen lähes 100 vuoden ikäero...?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...7_ul.shtml

Avainsanat: ikäero avioliitto avoliitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 11:09

Tähän avioliittoon liennee kolme eri syytä. 1)" Iso-isä" saa vielä kerran (ennen kuolemaansa) tuntea olevansa nuori. 2) Tytön omaiset saavat kipeästi kaipaamiaan tuloja tytön ikäukolle naittamalla. 3)Tyttö ei voi muuta kuin suostua liittoon koska kieltäytyminen siitä toisi hänelle pahemman kohtalon. Uskonkin että pariskunnan valtavasta ikäerosta ei olemaan kuin haittaa heille molemmille ja että liito ei tule olemaan onnellinen, ei ainakaan työlle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 20:49

No ei käy kateeksi tuota morsianta,että vielä perillisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 20:55

Tuo ikäero vaikuttaa jo pikaiselta rahastukselta mikäkaäli suku ei ole pakoittanut jostain syystä. En tiedä tuollapäin avioehdon ja lesken eläkkeen koikeroista.kaipä tässä jokintällainen on takana mikäli ei heidän uskontonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 21:15

Kokemusta pitää tosiaan ukkelilla olla että saa narrattua alaikäisen tyttösen lapsentekopuuhiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.10.2009 - 21:24

Kyseisessä maassa ei taida olla niin väliä kuka nai kenet. Ja tuskin edes perinnöt ovat vaikuttava tekijä. Liekö heillä muita lakeja kuin kylän vanhimman omat päätökset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:32

Afrikassa Afrikan tavalla,taitaas olla aika iso vuohilauma perintönä nuorikolle.Tosin niillä nurkilla 17-vuotias morsian on jo lähes ikäloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:57

Joo tuo on kyllä aivan liikaa. tuskin edes tollaista onkaan olemassa. Toinen jo haudassa kun toinen velä lapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 22:03

Eihän tuo ole kuin 95 vuotta mikäli luin oiken!
Eikö se avioliitto solmita jälkikasvun toivossa yleensä.
On tietysti niitä rahan naijiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:36

no onhan jo ikäero, alkaa minun entisen suhteen ikäero tuntumaan jo melkosen pieneltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 11:54

Vaikea uskoa ettei muka raha ratkaise tuota liittoa. Tosin siellä asuu paljon manipuloituja ja tynnyrissä kasvaneita ihmisiä joilla ei välttämättä ole asiasta mitään tietoja ja tuollainen ei ole heistä lainkaan outoa. Toivottavasti ei morsian ime sulhasta kuivaksi heti hääyönä - siis näin vertauskuvainnollisesti.