Tänään 17 kysymystä tämä 18:s Mistä se kertoo mielestänne?

Lisätty: 29.10.2009 - 20:24

Onko tämä lopun alkua?

Lisätty: 29.10.2009 - 20:32

Matvei en kerro itsestäni vaan laskin koko tämänpäiväisen kysymysten saldon. Ehkä ilmaisin itseni väärin,mutta hiljentynyt on joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 20:39

Mitenkä paljon niitä pitää Timpan mielestä suoltaa?
On tässä sivustossa muutakin kuin nämä irc'aukset.

Kävin äsken kuvaamassa meidän linnaamme (Rasebork slott) ja tutustumassa autotarvikeliikkeen vuosipäivillä esillä olleeseen Dallara F1 autoon vuodelta 1991. Jolla JJ ajoi Adalaiden kisan.

Nuoret miehet lasetti sillä Monacon rataa tietokonesimulaatorilla Eikö ole mellevää kun ihan oikealla F1 sellä otat tuntumaa Monacon rataan ja kaiteisiin?
On siinä koulussa toisille kertomista, vai!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 20:26

Olet siis tehnyt keskimäärin 1 kysymyksen per tunti. Kuitenkin olet ilmeisesti pitänyt jossain vaiheessa yli tunnin tauon, koska nyt kello on jo 20 ja risat...;=))

Ai joopa! Anteeksi vain Timppa!
Laiskoja ollaan kaikki napsulaiset tekemään kysymyksiä, kun vauhti on tuollainen. Pitäisi oikeastaan heti kehittää pari kysymystä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 20:36

Hiljentynyt on napsu kovasti,tiedän tai arvaan syyn,mutta pidän sen omana tietonani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 20:51

Kun haluais tähän Napsun kyssäriosioon vipinätä, niin sanon vielä kerran kiellon päälle, jotta Ylläpidolle viestejä erilaisista kilpailuporkkanoista tms. etten mä ois ainoo... ei nuo mua yksin usko, jos ei enempää porukoist samaa mieltä, vinkkejä muusta tään osion uusiutumisesta, niin myö saadaan taas virikkeit ja intoo napsuttaa.. esim.kohdas palaute Napsul tuol alalaidas;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 21:13

Kauan on jo ollut lopun alkua. Kuka keksisi tänne piristystä että saataisiin taas mahtava meininki aikaiseksi. Mutta hyvä että uusia tulee koko ajan lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.10.2009 - 21:20

Vähän outoahan tämä on, kun kesälläkin oli vilkkaampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:29

Sitä samaa mäkin ihmettelin kolme viikkoa sitten,mutta ylläpidolle olen myös esittänyt palkintovinkkejä,saattaa olla ettei niillä ole sponsareita.Vastasivat kyllä ihan kuuliaisesti,että kuvien käsittelyyn tulisis jotain uutuutta,niin vois itse käsitellä niitä.Potkua tarttis Napsu,ettei henkitoreissaan porskuta.Uusia tulee,mutta missä uusien kyssärit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 22:10

Mitä tuo Timma horisee miun laskuopin mukaan kysymyksiä on 31 ja on vielä 1 tunti ja 50 minuuttia aikaa tehdä kysymyksiä. Totta puhuen syksyaikaan saattaa monellakin olla
kaikenlasia menoja muitakin. Kyllä se siitä piristyy elä Timppa ole huolissasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 22:39

aika hiljasta.. mutta itellä ainakin kauhee kiire koko ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:37

hiljaista on juup. Ehkä tämä piristyy jos tulisi vaikka jotain uutta kilpailua tai jottain.
Tosin vähän surullista ettei muuten jakseta napsutella ahkerasti kuin kilpailun aikana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 12:06

Kilpailulla tuskin on tämän asian kanssa mitään tekemistä. Onhan pari nimimerkkiä esittänyt jo tunnissa enemmän kysymyksiä joten odottele vaan heidän paluuta...
Tosin osa lienee kyllästynyt muutaman jatkuviin täysin turhiin vastauksiin.