Tykkääkö kukaan täällä hänen musiikistaan?

www.youtube.com/watch?v=Vwbt...re=related

Lisätty: 29.10.2009 - 17:18

www.youtube.com/watch?v=2PmP...re=related

Lisätty: 29.10.2009 - 17:59

Miulle on varmaan tulossa todella myöhäinen murrosikä..hm...olen ruennut pitämään musiikista jota en aikaisemmin olisi voinut kuvitellakaan kuuntelevani. Tai sitten Vilman karkumatka ja sen jälkeiset fiilikset sekoittaa mun pään...

Avainsanat: tarja turunen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 19:45

Mää kyl tykkää aikalail.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 17:54

jos ihan rehellinen oon, niin en kyllä kauheesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.10.2009 - 17:58

Tykkään, tykkään ja tykkään.

Lisätty: 29.10.2009 - 18:23

Vielä enemmän tykkäsin silloin kun Tarja oli Nightwishin leivissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 18:01

Tunnustaa mun täytyy: en edes avannut noita linkkejä kun tiedän avaamattakin etten pidä hänen musiikistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 18:29

Kyllä käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 18:35

enpä minäkään ole Tarjan varauksettomia ihailijoita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 18:45

Tykkään kovasti juuri tämän kaltaisesta musiikista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 19:25

Sattuu olemaan saman kylän kasvatteja erittäin hyvä ja kehittynyt ääni,mutta enemmin satun pitämää rippikoilukaverini Harri Marstion tulkinnoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 19:35

En hirveästi tuon tyylistä musiikkia kuuntele, mutta en sillä sano että tuota mitenkään vihaisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:04

Hienosti laulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:24

Kyllä tykkään,onhan se ihan aikuisten musiikkia,vai?Kylä Tarjalla on hienompi ääni kuin H.Marstiolla,vaikka Marstio on Timpan riparikavereita.Kaunis ääni ja kaunis esiintyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 22:40

en tykkää

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:39

en pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 12:24

Pidin kun oli yhtyeen vokalistina mutta nyt kumpikin on himmentynyt ja jonkinlaista massaa, ei erotu enää ja toivoa sopii että palaavat vielä yhteen riitojen sopimisen myötä.
On kotoisin täältä pohjois-karjalasta ja siksi näillä nurkilla luonnollisesti suosittu, ehkä jopa liiankin. On vasta 32-vuotias vaikka lähes kaikki arvaavat iän paljon korkeammaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 12:17

Koska jotkut pitää valehtelua vääränä silloinkin kun se ajaisi hyvää paremmin kuin totuus on sanottava että Tarja Turusen musiikki ei minuun pahemmin iske vaikkei musiikkimailman pohjasakaa olekkaan. Kuuntelen mielummin vaikka CCR:ää, Hectoria tai Maarittia, muutamia suosikkeja mainitakseni.