Onko muilta napsulaisilta kysytty koskaan saako matkakuvaanne käyttää johonkin tarkoitukseen ja maksaako se?

Minä sain tänään sellaisen kysymysviestin ihan luotettavalta taholta ja annoin luvan. Maksua en ota, menee koulun käyttöön. Tuntui ihan mukavalle, ei mennyt ainakaan se matkakuva hukkaan.

Lisätty: 29.10.2009 - 17:20

Myönteinen palaute on ihan mukavaa, kiitosta siis. Kuva ei ole edes hääppöinen, mutta ilmeisesti tarkoitukseensa sopiva.

Avainsanat: kuvaaja lupa käyttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 18:14

Heippa vaan Mariaana!! Minulle tuli tänään samanlainen kysely yhdestä Utsjokikuvasta. Tietty myös minä annoin luvan. Tuntui, että on hyvällä asialla tämä porukka !! Kivalta se tuntui, kun tykkäsivät omasta kuvasta.

Kysyjän kommentti

Meidän kuvamme varmaankin päätyivät samaan juttuun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 17:08

no eipä ole kysytty,
tosin eipä minulla montaa kuvaa napsussa olekkaan ja kuvina ne ovat aika surkeita,
olen ollut ihan mielissäni jo niihin tulleisiin kommentteihin

onnittelut vaan sulle, myönteinen palaute ei koskaan ole pahasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 17:59

Kyllä sinun kuviasi kelpaa näytellä muuallakin kuin vain täällä. Onnea taidokkaalle kuvaajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 18:37

on niitä muutama tullut, en nyt ole ihan varma olivatko napsussa vai jossain muualla esillä (kuviani on parilla muullakin foorumilla), en ole minäkään ruvennut niillä ansaitsemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:10

Ei ole ollut aihetta kysellä. Ne mitkä ovat tulleet ns. julkisuuteen, ovat liittyneet johonkin muuhun, esim. lehtijuttuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:19

No,mutta sehän on hienoa ja aihetta antaa olla otettu huomiosta!!Tosi kohteliasta,kysyä ennen käyttöä,sillä sullahan on tekijänoikeus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 22:40

ei muistaakseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:38

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 12:27

Muissa yhteyksissä on kuvia käytetty ja ilman lupaa. Ei ole haitannut ja jos haittaa niin voihan niitä käsitellä niin ( esim. laittaa oman nimen päälle) että luvaton käyttö on vaikeaa.