No mitäs mieltä olette tästä kappaleesta?

www.youtube.com/watch?v=4w9EksAo5hY
Helmikuussa tulossa Suomeen,konsertti loppuunvarattu!

Avainsanat: helmikuussa suomeen tulossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 15:53

No niin, mutta täällä on suuri Rammstein-fani. Harmi ettemme saaneet lippuja Hesan konserttiin, yritimme kyllä, mutta linjat oli tukossa ja muistaakseni 6 min ne oli loppuunmyyty. Berliiniin vois kyllä mennä kuuntelemaan. Muutama vuosi sitten olimme Ruisrocissa Rammsteinin konsertissa ja se kyllä jysäytti niin etten ois etukäteen uskonut. Mahtava esitys valoineen kaikkineen. Älkää kysykö miksi pidän heistä sillä en tiedä. Oisko se sitä, että nuorena en päässyt mihinkään tuontapaisiin konsertteihin...myöhäisherännäinen siis. Ehkä se myös vaikuttaa, että musiikki on niin erilaista, kuin minä itse ja työni, vastapainoa siis, you know? Kiitos PateT, rakastan heidän kappaleitaan ja joskus nautiskelemme dvd: tä katsellen, kuunnellen ja tietennii wiskipaukut on lasissa.

Kysyjän kommentti

Terva!Totta,Berliini ja Rammstein ja konsertin jälkeen currywurst ja Berliiner Helle....Tekis niin pikaa tommonen yhdistelmä,vaihteeks!WUNDERBAR!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 15:06

Äskeisen Jampan esityksen jälkeen en jaksanut kuunnella kahta sanaa pidemmälle, joten. Sorry ei kolahtanut kuu-ukkeli minuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 15:11

Ei,ei ja kerran vielä EI....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 15:34

Kappeleesta tuli heti mieleen joku roskaruokaketju. Näppyikäisten suosimaa ruokaa
mainostettiin salakavalasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 15:37

Ei ole mieleistäni musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 17:57

no nyt ei tartte olla mitään mieltä, multa ilmeisesti hajos tän masiinan äänikortti, mut senverran kuitenkin tunnen ettei tuo lippujen loppuminen mitenkään muuttanut suunnitelmiani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 18:31

ei sytytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 18:39

ei ihan sitä mitä mieluuten kuuntelisin, konserttiin en ainakaan lähde

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 20:59

Ei ole minun mieleistäni musaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:12

Kappalehan on ihan hieno. Tuntuu tutulta, vaikka en tunnistakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:40

ihan ok kappale

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 12:40

Parempaakin löytyy saksan maalta, mutta ei huono.
Nähty "livenä" Roskildessä 11 vuotta sitten ja toimihan se, jopa päälavalla.
Valitettavasti silloin siellä oli myös monta kymmentä muuta loistavaa bändiä, kuten esim. Chemical Brothers joka jätti Rammsteinin täysin varjoonsa sekä musiikin että varsinkin lavaesiintymisen johdosta.