Mitä muuten olette mieltä tästä kappaleesta?

www.youtube.com/watch?v=PpOEBauX0js
Mökki vailla akkaa.

Lisätty: 29.10.2009 - 13:29

-miehän saan kohta tuon Paten ajatuksista hyvän pakinan aikaan kun aikani täällä seurusten.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 15:05

On taas Raul Reimanilla ollut sana hallussaan. Hankala herra ei rouvaa löydä vaikka mökkikin on jo pystytettynä. Ihan sama kuka hänelle kappaleita teki, pidän kaikista Jampan kappaleista. Liekö hänellä käynyt oikeassakin elämässä niin että jäi se mökki vailla akkaa?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 13:22

Taas sulla miumau sama linja kuin viimeksi elikkä taas mun mieleen tulee lähinnä itsari-ajatukset,JOS olis pakko kuunnella alati,mutta ymmärrän miksi mökki on vailla akkaa(kin) ;-)

Lisätty: 29.10.2009 - 13:55

Hieno homma miumau,jos voin olla sulle inspiraation lähteenä,kunhan saan ekaks tietooni
minkäsorttinen pakina on päähäsi pälkähtänyt;sana on vapaa!Viva La Revolución!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 15:58

Tää on sitä tasasta Jamppaa. Taustamusiikkina voi kuunnella tai laulaa karaokessa, ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 16:04

no nyt ei tartte olla mitään mieltä, multa ilmeisesti hajos tän masiinan äänikortti, ja ton pelkän levykannen tuijottelu ei oikei sykähdyttänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 18:31

juu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:14

En ihan loppuun asti jaksanut kuunnella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:42

Kyllähän tuollaista tykkäisi kuunnella oikeassa paikassa oikeaan aikaan, esm juhannuksena, kesäjuhlissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2009 - 12:59

Peruskamaa tuolta herralta. Uran loppuvaihe samoin kuin elämänkin oli sen verran murheellinen että surullinen loppu hienolle muusikolle tuli etelän lämmössä jo yli kymmenen vuotta sitten...