Siinäkö Vilma on Marjaanan profiilikuvassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 16:13

Vilmahan se siinä poseeraa, vanha napsulainen jo. Oli vaan hieman pidennetyllä kesälomalla, mutta eipä ole reissustaan kuvia julkaissut. Kävi niin kuin ennen vanhaan, että kotio saavutaan maha pystyssä. On se kuulkaas niin, että kolkuttelen ensimmäiseksi napsulaisten ovia, kun tuleville pennuille kotia etsitään...joten olkaahan sitten valmiina. Vilmalla on ollut monta ihmettä tänään pihapiirissä, kun uusi rakennuskin löytyi. Nimittäin Onnela, kasvihuone ja siellä se korituolissa nukkui jo päikkärit. Aurinko paistoi ja lämmitti mukavasti lasien läpi. Tässä on ollut monenlaista puuhaa tänään. Entinen synnytysvakkakin laitettiin kuntoon. Se on oikein hieno kaks´korvavakka, jonka pehmustin ja laitoin siihen verhot niin kuin vauvan kopassakin on. Siihen se teki ne ensimmäiset pennut pari vuotta sitten. Kävi jo koemakaamassa senkin. Perhe on siis koossa ja Vilma istuu topakkana penkin päässä aamukahvilla, tänäänkin jo ennen viittä, aamuvirkku siis.

Kysyjän kommentti

Loppu hyvin kaikki hyvin.Joko on varmistunut perheenlisäys?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.10.2009 - 11:46

Vilma se muistaakseni siinä on. Joskus marjaana taisi niin mainita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 12:43

En ole Vilmaa nähnyt, mutta oletettavasti Vilma se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 13:16

Kyllä se on Vilma, Retun eukko, käviköhän muuten Vilma vierailulla ilman Retua, se
tästä vielä puuttus jos siitä retkestä tulisi vielä perheriita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 13:40

Perheriidan sijasta perheenlisäystä!!Vihjaili Mariaana aiemmin,elämme jännittäviä aikoja.Onko Vilma tiineenä tai miten se kissoista sanotaan,eihän ole kantava?(mun kissat olleet kaikki kolleja)
Niin ja olettaisin Vilman olevan kuvassa ihan koko kauneudessaan,pikku karkulainen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 15:05

juu siinä se langennut seikkailija, saas nähdä pistääkö Marjaana pennut Napsussa jakoon ?