Mitä mieltä olette jos palkkojanne ja eläkkeitänne....

...alennettaisiin 30%. Tämmöinen uutinen oli lehdessä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2009 - 09:15

Varmaan on eläkeläisiä joille 30% alennus ei tuntuisi missään, mutta uskon että suuremmalla osalla on niin pieni eläke ettei siitä voi mitään pois ottaa. Sitten olisi perustettava ns vaivaistalot, jossa olisi peti ja soppakattila että pysyis hengissä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2009 - 08:24

minul niin pien eläke , et jos siit viel jottai pois otettaan, niin joudun koht maksamaan valtiolle... en kyl sit tier mist... mut niin se homma menee, jos niit eläkkei rukkaavat ... mut isokenkäsiltä upporikkailt saa ottaa palkast vaik 50% silti heilt ei leipä eikä kinkku pöydäst lopu, mut pikkupalkkanen ja eläkeläinen senkin joutuu pöydässään näkemään.. niinhän tuo juttu kaut aikain, se kel sit on.. tarppeeks , niin eihän niihin ekuihin kajota ,mut kellä niit ei ole , niin otetaan ne loputkin pois.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 08:29

helppohan se on arvata mitä mieltä itse kukin tuollaisesta leikkauksesta olisi, onneksi kaikki mikä lehdissä lukee ei ole totta, mihinkähän uutiseen viittaat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 08:55

Ehdotan, että kaikilta muilta kuin napsulaisilta alennetaan palkkaa/eläkettä/työttömyyskorvausta/verovapaita kulukorvauksia/sopeutumiseläkkeitä jne. vaikkapa vain tuo 30%.
Näin kertyneet rahat jaetaan ihan tasan kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 09:48

No ei Matvein ehdotus saa mua eroamaan Napsusta,tuli totuttua takavuosina alennustilaan,kun liitto+työnantajapuoli neuvottelivat palkanalennukset+työajan pidennykset ym."mukavaa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.10.2009 - 11:44

Kumpaakaan en saa, joten puolestani alentakoot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.10.2009 - 12:40

En tykkäisi, sillä sitten ei jäisi käteen oikeastaan yhtään mitään millä laskuja maksellaan.