Mistä kaupasta voi ostaa feikit crocksit?

Crocksit ovat kesä kengät.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2008 - 22:11

linkin keskusteluryhmässä on aiheena sama kysymys, sisältää myös vastauksia

Lähteet:
keskustelu.suomi24.fi/show.f...0027667269

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2008 - 12:02

Kauppatorilla saa kopioita 5-10 euroa,Wiklundilla maksaa n.50 euroa aidot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2008 - 14:29

meilläpäin saa joka liikkeestä, jossa myydään kenkiä muutenkin ja rautakaupasta ja jopa puutarhalta. Varmaan niitä teilläkin on useammanlaisissa liikkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2008 - 18:09

Ja jos et jaksa lukea linkkejä tai haravoida kauppoja niin mene lähimpään Tarjoustaloon tai Prismaan niin saat kopiopopot vitosella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2008 - 15:53

Niitähän nyt saa melkein mistä vaan. Ideaparkissa esim. löytyi melkein joka nurkasta, kannattaa etsiä isoista tavarataloista. Rumat ne ovat, mutta todella kätevät mökillä, matkalla tai omassa pihassa ja puutarhassa. itse sain kuudella eurolla. Honkkaristakin löytyi, maastokuvioisiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2008 - 10:53

Älä hyvä ihminen osta feikkicrocseja! Taitavat olla mielestäsi tyylikkäät.... Jos haluat räikeitä muoviämpäreitä jalassasi pitää, niin osta edes kunnolliset, silloin voit nauttia edes kenkien mukavuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2008 - 22:14

mukavan kevyet jalassa mulla on sellaiset ja täällä sellaisia on tarjoustalossa ainakin.