Egyptiin ollaan lähdössä 3 vk päästä, onko kellään kokemuksia Hurghadasta?

Avainsanat: hurghada millai paikka?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 23:20

Riippuu ihan siitä, mitä haluat.
Historiallisia paikkoja Egyptissä on vaikka millä mitalla, jos sellainen kiinnostaa. Luxor ja Kairo ovat "must", jos niin on. Retkille tosin täytyy lähteä tosi aikaisin, mutta se kannattaa.
Kauppiaat ovat rasittavia ja hinnat pilvissä, vaikka kuinka saisit "tehtaan hintaan". Lähtiessä saat samat kamat lentokentän basaarista vähintään puolet halvemmalla, tinimättä.

Koralliriutoilla on myös pakko käydä ainakin snorklaamassa, jos et suorita oikein sukelluskorttia.
Opetusta saa ainakin ruotsiksi, jos suomalainen opettaja ei ole paikalla. www.finnmatkat.fi/Lomavaliko...lluslomat/
www.colona.com/index.aspx

Parina päivänä kun vielä ottaa aurinkoa, niin viikko alkaakin olla paketissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 23:25

Napsustakin löytyy tietoa Hurghadasta sekä kuvia
www.napsu.fi/matkailu/matkak...i/hurghada

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 23:46

Kysyy vaikka kanta-asukkaalta.
www.napsu.fi/user/3985