Oletko onnellinen parisuhteessasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 23:33

Niitä on ollut paljon ja silloin en ollut mutta kultaako aika aina muistot kun usein tulee mieleen ne hyvät hetket....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.10.2009 - 21:27

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 21:32

Kyllä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 21:40

Kyllä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 21:41

tällä hetkellä ei sellaista ole joten olen jäävi vastaamaan, mutta en ainankaan ensimmäisessä vaikka 3 kivaa aikuista lasta on siintä muistona. Seuraava epä onnistui kuten moni tietääkin meistä riippumattomista syistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 21:41

Yleensä en vastaa anomyymien kysymyksiin, eihän sitä tiedä onko kysyjä vaikka joku
robotti joka kerää tietoja omiin galluppeihin, no vastaan mistäs sen tietää, saatan ollakin, voi
olla että en tiedä, täytyy harkita, elämä ei ole minulla kahden sanan varassa.
Kysymys olisi pitänyt laatia näin: "Oletteko onnellisia parisuhteessa". Nythän kysymyksessä
oli vain yksi osapuoli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 23:23

Vastaan omasta puolestani, kun niin kerran kysytään; Olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.10.2009 - 00:14

Enimmäkseen en ollut, koska suhde loppui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 00:22

Täytyy vastata etteivät luule että kyselen, niin missä suhteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 01:01

tuskinpa sellaista erillisonnea kuin 'parisuhdeonni' on olemassakaan, jos kaikki muut asiat on rempallaan niin tuskinpa sekään kestää kovin pitkään,

mutta kun maailma ympärilläni on noin suht koht raiteillaan, eikä siinä parisuhteessakaan mitään isompia säröjä löydy, niin eiköhän sitä silloin voi sanoa olevansa onnellinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 01:17

En ole onnellinen. Miksi? Syitä monia, en jaksa eritellä. Mutta ei parisuhde tässä iässä vaihtamalla parane, en jaksaisi opetella/totutella enää jonkun toisen tapoihin. Tai jos tulee erottua joskus, niin en viitsi enää katsoa päinkään yhtään kaksilahkeista. Valittaa aina voi, mutta asiat ei parane valittamalla. Kunnollisen parisuhteen eteen pitäisi molempien nähdä vähän vaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 04:45

Kyllä minä olen ja tätä on kestänyt jo yli 35 vuotta , joten jatkukoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 08:25

Kyllä olen. Suhteellamme ikää tällä hetkellä 3,5 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 16:32

Olen onnellinen. Me olemme olleet yhdessä nyt sellaset 4½ vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 20:46

Suht koht onnellinen. Se vaihtelee.Siis se onnellisuus. Ei se vaihtamalla parane.