Mitä unet kertovat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 20:59

minulle ainakaan ei mitään muuta kuin että joku juttu on jäänyt edellisenä päivänä pahasti 'vaiheeseen'

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 21:06

Ei unien näkeminen minun mielestäni kerro mitään muuta kuin sen, että nukuttua tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.10.2009 - 21:25

Alitajuntamme käsittelee päivän tapahtumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 21:43

Eipä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 22:04

no emmä tiiä.. mut ainakin työn stressit heijastuu uniin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 23:12

Unia näkee paljon nukkuessa,mutta yleensä muistaa ne mitä on nähnyt ennen heräämistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 23:41

Jos näen painajaisia, jostain kolottaa tai nukun käteni päällä.
Tavallisen unen näkeminen tietää, että kohta herätään.
Iän myötä unet ovat menneet aika mitäänsanomattomiksi, suorastaan tylsiksi. Ei niistä ole lapsille kertomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 23:45

Joskus olen nähnyt"enneunen"mutta sekin kai alitajunnsta ilmestyi.Unessa vaan työstetään selvittämättömiä taphtumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 23:49

Minä en muista enää, näenkö unia vai en kun herään aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 01:07

puutteesta tai ylenpalttisuudessa, vuoroin kumpaakin, enteitä en ole ikinä nähnyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 07:46

Minulle unimaailma on varsin rikas ja enneunia näen hyvin paljon. Niin kuin nyt tämä tuore Vilma-tapauskin kertoo. Kävi juuri niin, kuin olin tässä puolen vuoden ajan uneksinut. Enneunet ovat hyvin vahvoja, tunnepitoisia ja "eläviä". Unissa ratkon myöskin ongelmia tai muita vaikeita tilanteita elikä alitajunta työskentelee nukkuessa. Minulle siis unet ovat tärkeitä. Mummoni oli samanlainen joten pitää ihan miettiä periytyykö tämä "taito".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 08:13

Väliklä ne om tosi outoja. Tulevat alitajunnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 09:04

Vaikka ja mitä.
Viime yönä näin itsekin sellaisia unia että huhhuh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 09:46

Unimaailmaan vaikuttaa edellisenä/edellisinä päivinä/aikoina koetut tapahtumat,joskus merkityksellisiä joskus ei.Näin olen sen kokenut,joskus tosi värikkäitä ja lennokkaita filmejä tulee nähtyä,jos muistaa;yleensä ei edes muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:43

toiveitani, unelmiani