Voi rakkaat napsulaiset, ette usko, mutta ihmeiden ja haaveiden aika ei ole ohi?? Meidän Vilma on löytynyt!

Nyt ei kuulkaa ole riemulla rajoja. Anteeksi, mutta on pakko kertoa koska olemme kaivanneet kissaamme toukokuulta lähtien ja nyt se on tulossa kotiin! Siis ei kannata koskaan lakata toivomasta, uskomasta ja rukoilemasta. Se löytyi katoamispaikan lähimaastosta. Oli kylmien tultua kotiutunut kunnan jäteasemalle (meiltä noin 11 km päässä) jossa miehet olivat sitä ruokkineet. Se oli pyrkinyt aina silloin tällöin ohikulkevien autoihin, mutta kukaan ei ollut ottanut. Eivät olleet nääs ymmärtäneet, että Vilma ois tullut kotiin. Vilma nimittäin tykkää autokyydistä. Voi tätä onnen iltaa!

Lisätty: 28.10.2009 - 18:24

Vilma ei itse juossut pois kotoa vaan me tyhmyyttämme veimme sen hoitoon toukokuulla, kun läksimme itse Madeiralle. Se livahti hoitopaikan ovesta karkuteille, kun ei kait tykännyt olla siellä. Nyt se vetelee naama naurussa hirven jauhelihaa ja loppu hyvin kaikki hyvin. Ois varmaan melkoiset seikkailut kerrottavana jos osaisi puhua...pennutkin pyöräyttänyt jonnekin. Nyt alkoi taas pillerien syönti...

Lisätty: 29.10.2009 - 07:09

Tutkittuamme Vilmaa nyt yön yli se näyttää olevan hyvässä kunnossa. Jäteaseman miehet ovat ruokkineet sitä hyvin. Täytyy käydä heitä kiittelemässä. Vilma on suorastaan pyöreä..kummasti kylkien kohdalta ja kuulkaas, kun miusta näyttää sille, että siellä potkii. Jos nyt en ihan väärin veikkaa niin Vilma synnyttää parin viikon sisällä!! Seurataan tilannetta. Kiitos kaikille taas myötäelämisestä. Kyllä napsulaiset ovat ihania!

Avainsanat: kadonnut kissa löytynyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 18:27

No Vuilma kävi vähän katsomassa maailmaa, niinkuin tekin, eli tasoissa olette

Hieno juttu että löysitte taas toisenne

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 18:04

Ihanaa, että Vilma löyty oon onnellinen teitin puolest, jotenkin arvasin et löytyy, jos ei oo jotain pahempaa sattunut, oli varmaan kisukin ihan onnessaan kun tunsi tuttuja tuoksuja kotona, iloisin onnitteluin tää toinen kissaihminen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 18:12

Onneksi olkoon, sekä teille ihmisille, että Vilmalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.10.2009 - 18:13

Nyt on Vilma onnellinen kun pääsee kotiin. Toivoa ei näemmä kannatta menettää ihan äkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 18:14

Mukava kuulla, kadonneen löytäminen on aina ihanaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.10.2009 - 18:18

Maailma on näemmä ihmeitä täynnä. Nyt sitten paijaatte ja paapotte ja annatte parhainta kermaa Vilmalle ja pidätte niin hyvävä ettei kuuna päivänä tule tarvetta juosta kotoa pois. Fiksu kissa, osaa liftata! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 18:48

Voi onnen aikaa!Pitkään olikin mimmi reissussa,oliko rähjääntynyt,korvat tallella ja hännänpää.Routa porsaan ja sille...
Tuli taas mieleen,kuinka sitä oli sydän syrjällään,kun Tare-vainaa oli riiureissulla täällä kaupungin keskustassa pari kolme päivää ja sitten tuli kotinurkkiin nukkumaan ja ihan pokkana,oli kamalaa.Takaan,et Vilma ottaa aikas pitkät torkut masu täynnä herkkuruokaa eikä suunnittelekaan uutta rengasmatkaa vähään aikaan,mitäs matte tekee,suunnittelee Turkkiin menoa,vai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 18:56

Hyvä juttu,et Vilma löytyi ja on nyt turvassa kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 18:58

Onnittelut Vilman löytymisen johdosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 19:12

Tosi hieno asia että Vilma on löytynyt, pitäskö teidän seuraavalla kerralla ottaa
Vilma mukaan matkoille, Vilma tieten arveli että pitää antaa pieni opetus hoitajilleen.
"Mitäs läksit" tuumii varmaan Vilma, siitäs saitte. Nyt on kaikki hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 20:09

Ihana juttu! Voin vain kuvitella sitä onnea, kun Vilma kehrää sylissäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 20:31

Sepä hieno uutinen, riittää hyvää mieltä varmaan joksikin aikaa koko porukalle
mitenkäs ne Vilman pennut, onkos niistä tietoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 20:51

Ihana uutinen. Teillä on varmaan kissa sylissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 22:07

voi että, ihanaa !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 22:40

Minä taisin sanoa, että kissa voi olla retkillään vuodenkin, kuten meidän katti aikoinaan.
Mukava että palasi ennen pakkasia. Oli varmaan melkoinen yllätys?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 08:19

oiii ihanaa olen ihan myöskin onnessain , et vilma löytyi , mut nyt jos hän ne pennut pyöräyttää , niin kannataiskos hänet leikkauttaa , ei tulis niin herkästi ainakaan kollit mieleen, mutta pää asia, et kisu löytyi ja on vieläpä onnelinen äippäkin... toivottavasti vauvatkin voivat sitten hyvin ja kaikki menee hyvin , kun sen aika on... onnea myöskin sinulle tulevasta perheen lisäyksestä...sit kun sen aika tulee , muistathan kertoa ilosanomasta myöskin meille sitten .. niin saadaan riemuusi yhtyä.. tai ainakin minä saan.. mut olikos sinulla se hiski kisu joskus... mitäs hänel kuuluu ...onko vielä sinulla ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 09:45

Tuo oli ilouutinen ja Vilma piti huolen että saatte vielä lisää "Vilmoja" :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:45

oi kun on ihana uutinen!