halusiin mennä pelastusarmeijan kirppikselle, mutta en halua tukea mitään jeesushihhuleita, MITÄ TEEN PANIIKKI

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 17:18

Höpö höpö, ei siellä mitään jeesushihhuleita vedetä / tai tarvi tukea !!!
Normaali kirppis. Mene ihmeessä. Teet hyviä löytöjä!!!;))))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 17:25

Ei kai sillä menemisellä vielä mitään tueta? Mene käymään, jos vaikka menee tuo paniikkitilasi sillä pelkällä käymisellä ohitse, siis ilman ostamista ja ilman lääkintää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 17:43

Kippaapas ennakkoluulosi roskikseen ja mene kirpparille,samalla pääset paniikistasi eroon taikka et!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.10.2009 - 18:11

Samanlainen kirppis se on kuin kaikki muutkin. Ja jos ostat sieltä jotain, niin tuet Suomen köyhiä. Jakavat joulun alla paketteja köyhille perheille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.10.2009 - 18:16

Samaa mieltä edellävastaajien kanssa. Olen käynyt eikä siellä kukaan uskontoa tuputtanut. Ennakkoluulot voit unohtaa täysin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 18:32

no onhan sulla kunnon ennakkoluulot, häpeä iso mies

(mä olisin kakarana halunut Pelastusarmeijaan, kun niillä oli kaikesta suurin rumpu mitä ikinä olin nähnyt, ei päästetty, iskä vei konserttiin ja niin rupesin uneksimaan patarummusta, haaveiksi jäi senkin paukuttelu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 19:23

Jätä ennakkoluulot kotia, ja astu liikkeen ovesta sisälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 19:52

"halusiin mennä pelastusarmeijan kirppikselle, mutta en halua tukea mitään jeesushihhuleita"
Vähällä älyllä varustettuna vastaan, että meneminen ei tue mitään tai ketään. Ja jos jotain ostat, keneltä se on kaikkein eniten pois? Siinäpä se, ihan lyhykäisyydessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 20:55

tuollaisilla peloilla saisit lopettaa kaiken muunkin sosiaalisen kanssakäymisen ympäristösi kanssa, eiköhän kuitenkin olisi helpompaa ottaa asiat asioina ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 00:10

Ei siellä enää Jeesusta myydä. Hänet on jo myyty. Mutta lähimmäisensä palvelemiseen antautuneita ihmisiä tapaat siellä ja voit jopa ostaa sieltä jotakin ja rahat menevät oikeisiin osoitteisiin eivätkä jää välille.

Sitten voit jopa brassailla, että olet käynyt jeesustelijoitten myymälässä ja selvinnyt hengissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 00:34

Jos tuosta menet paniikkiin, niin kannattaisi ehkä kysyä sama kysymys lääkäriltä.
Mitä pahaa pelastusarmeija on mielestäsi tehnyt? Entä hyvää?
Olet varmaan paljon parempi ihmisenä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 01:31

Pelastusarmeijan tuotto menee köyhille, eikä niille jeesustelijoille. Pelastusarmeija ei ole mikään uskonasia jos sitä pelkäät.