Mistähän johtuu kun vastaan kysymyksiin...

...koko laatikon pituudelta täyteen niin se muuttuu sitten kun se on lähetetty katkonaiseksi. Eli rivit katkeavat vääristä kohdista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 15:50

Ko ei tiijjä mistä työ puhutta? Kirjoitan normaalisti näitä höpötyksiä ja kaikki pelaa tässä laatikossa. Olenkohan "epänormaali", ainaskin nettipöljä viimesen piälle. Mie kuulkaa äsken vasta heräsin..olin yövuorossa viime yön ja ihan ihteeni kehumata sanon tehneeni monen ihmisen työt yksin ja eikä nyt mikään kauhean rauhallinen yö ollut. Ette usko mihin pitää kyetä meillä yövuorossa. Kaksi taloa (30 huonokuntoista vanhusta) ja lisäksi turvapuhelinvalvonta, joka kattaa monikymmenpäisen vanhusjoukon kotonaan asuvia pitkin pitäjiä. No joo nyt meni ohi kysymyksen, kun unohtui mistä olikaan kysymys. Kannattaa varmaan meikäläisen herätä nyt ennen kuin käyn uudelleen petiin yöteloilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.10.2009 - 21:00

Jotkut toiset valittivat samaa. En ole itselläni havainnut sellaista. Pitää rivinvaihdolla lopettaa se rivi, niin ei katkaise väärästä paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2009 - 21:01

Näin ne näkyy tekevän. Samaa olen huomannut itsekin. Ihan sama vaikka kirjoittaisi kaikki samaan pötköön. Joskus vain rivinvaihdoilla saa aikaan selvemmän tekstin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 21:02

tuohon samaan olen törmännyt toisillakin sivuilla , mutta syytä siihen en tiedä, oiskos tämä masiina sitten niin automaattinen , et laittaa rivit omaan malliinsa .. en tiedä, joskos jokin viisaampi osais valaista tuota kyssäriäsi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 21:30

Mulla ainaskin ei kaikki teksti mahdu(itselle) näkyville vaan jää "laatikon taakse",mutta jos katkaisen,tulee julkisuuteen keskeneräisenä=jaettuna,ei haittaa kun ei ole sensuroitu,mutta kuitenkin modifioitavaa olis<ohoh olipas selitys,mutkun...esiintyy kirjoittaessa kysymystä tämä vaiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 15:32

tästä on ollut aina välillä puhetta, joku mystikko juttu se on, koska ei mullakaan mitään ongelmia ole ollut, ja kaiken kirjoitan tässä laatikossa yhteen pötköön (so. ilman rivinvaihtoja)