Saunaan yksin, kaksin vai porukalla?

Itse tykkään olla ihan yksin omine ajatuksineni. Lähdenkin juuri ja laitan vielä kynttilän palamaan muuten pimeänänä olevaan saunaan.

Lisätty: 27.10.2009 - 20:57

Terveisiä saunasta, tervantuoksua, hämärä valaistus ja lempeät löylyt. Kyllä taas kelpaa köllähtää saunapuhtaan masun viereen. =D

Avainsanat: porukalla kaksin yksin saunaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 07:04

Mielluummin yksin sinne menee kelailelemaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos, minultakin sitä kelattavaa löytyy, niin päässä kuin kropassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2009 - 20:24

Samoin minä. Yksin saunassa, hyvää saunatuoksua kiville, rentoutuu mieli ja keho. Ei siinä juttukumppania tarvita kyllä sauna on oman itsensä hellimisen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.10.2009 - 20:27

Silloin kun käyn saunassa, käyn siellä kaksin lapsenlapseni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 20:28

yleensä kaksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 20:34

Olen käynyt saunassa mm Urhon kanssa. Ajelin 10v sitten lauantaiehtoona kohti Raaseporia ja poikkesin kaupassa Kirkkonummella. Eväät kassiin ja autolle kävellessä huomasin että siinä oli A-kauppakin. Näkyi olleen Urho olut hyvin esillä ja sixpackia maksaessani heitin kassarouvalle että tänään päätin saunoa Urhon kanssa.
Oli hetken kuin moilasen H sitten katsoi konettaan ja purskahti nauruun, siellä kai oli ostokseni nimi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 20:50

Jos olen yksin kotona niin silloin tietenkin yksin, muuten kaksin, samoilla puilla lämpiää kahden ihmisen löylyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 20:52

kaksin aina kaunihimpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 21:08

normaalisti kaksin, mutta kyllä kesällä varsinkin tulee saunottua uikkareissa sitten jos jonkin laisilla kokoonpanoilla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 21:55

Yleensä itsekseni,ihanalta idylliltä kuulostaa Idan saunominen,mulla saunavuoro eli ei kauheesti aikaa fiilistellä,mutta jos olis mahiksia,varmasti nauttisin pidempään hämärässä jälkilöylyssä.Joskus kaksinkin,mutta saunaan periaatteessa en mene vaatteet päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 23:40

yksin ja kaikenlaisissa porukoissa, milloin mitenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 08:52

yksin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 13:17

Yllensä minä menen kaksin mieheni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.10.2009 - 14:13

Aivan sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 15:17

porukalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 15:54

Elämäntoverini kanssa kaksin me täällä löylytellään. Harvemmin nykyisin yksin ja porukkasaunomisiin mua ei saa enää mistään hinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 16:32

Miten vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 16:57

Serkkupoka porukassa kerran vuodessa 10 kaveria, muulloin tilanteesta riippuen missä olen millaisessa seurassa vaiko ilman seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 20:22

Yksin tai yhdessä. Porukalla tai ilman. Fiilikset mukaan. Saunomisestahan vain on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 20:53

Saunon yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 15:34

porukoissa olen tottunut käymään, osaan kyllä yksinkin