Olisiko kiva tietää mitä kaikkea täältä on poistettu ja mitä on sensuroitu?

Jos ne olisi oman kategorian takana ja sinne pääsisi vain omilla tunnuksillaan. No ei järkevää, eihän. Mutta minua ainakin kiinnostaisi, olenkin hieman outo olio.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2009 - 20:55

Täällä on todella kaikenikäisiä napsulaisia niin että kysymykset ja vastaukset pitäisi olla myös kaikille sopivia. Onhan niitä muitakin "keskustelupalstoja" jossa voi vähän revitellä, jos tarvetta ilmaantuu.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tämä on todellakin perhesivu, ei tänne sovi kirosanat eikä alapäätyyliset vastaukset eikä kyssärit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.10.2009 - 20:24

Olisihan se hyvä tietää mitä on poistettu, ettei itse sorru samanlaiseen asiattomuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 20:39

Ja kattia kans sanoi entinenkin renki kun oli käräjillä eläimeen sekaantumisesta!
Pysyykö tämä, katsotaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 20:47

Veikkaan että tuo jumppiksen vastaus on siinä ja siinä rajoilla, saa nyt nähdä poistetaanko se.
Se on totta että täällä on paljon hyvinkin nuoria mukana lukemassa kysymyksia ja vastauksia.
Parempi olla varovainen tai se sitten pitää kysyä tai vastata niin humoristisesti että sen kaikki ymmärtävät oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 22:31

En pääse poistamaan jumppiksen vastausta,yritin kauheasti delete-sitä,mutta siinä on ja pysyy niinkus cacca Junttilan talon seinäs,missä vika,ei ainakaan mussa B-D,mutta olishan se mielenkiintoista seurata kenen poistetaan ja miksi?Toisaalta ylläpito vois lähettää kysyjälle takasin sensuroidut kysymykset tai "siivota" sen salonkikelpoiseksi...olisko ideaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 07:16

Kyllä ois pitänyt joskus sensuroida asiattomat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 08:53

kyllä muakin kiinnostaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 08:58

Miksi pitäisi tietää.... en ole vähääkään utelias, ja kaikkein vähiten asiattomien viestien sisällön suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.10.2009 - 14:13

No jaa, eipä juuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 16:59

Ehkäpä parempi kun kyseinen henkilö itse tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 20:27

Mitäpä se muuttaisi tässä maailmassa?

Vastaillaan korrektisti ja let it be!!!