Missä muuten miehet käy röökillä?Veskissäkö?Liikkuessakaupungin läpi olen huomannut firmojen ovien ulkop.vain naisia röökillä!

On mikä tahansa pääkonttori,niin pari kolme fiksun näköistä naista pössyttelemässä;
olen huomannut jo pitkään tämän trendin,pohdin miesten röökipaikkoja,onko heillä sisällä joku salainen komero tupakkataukoja varten-"pimeä huone".

Avainsanat: miesten röökipaikat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2009 - 17:46

Miehet ovat jo kaikki lopettaneet misen homman, ja vielä naisten painostuksesta.

Kysyjän kommentti

Näin se on nähtävä ja selitys löytyi,ovat nämä ex-SOK ja sunmuut kyllä ihan miehisiäkin työpaikkoja,mutta ei ukon ukkoa röökillä,kaikki kunnoitus savuttomia ukkoja kohtaan!Itsekin savuton...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.10.2009 - 16:43

Jos olet nähnytkin vain sellaisian firmoja joissa on naistyöntekijöitä, tai sitten ne miehet käyvät siellä takapihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 19:03

Polttavat sisällä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.10.2009 - 20:11

Täällä meillä päin on just päinvastoin. Näkyy vain miehiä ulkotiloissa tupakilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 20:30

Miehet käyvät yksittäin tupakalla ja kävelevät esim. pienen matkan tupakan palaessa. He eivät kokoonnu kuin kanalaumat yhteen pössyttelemään ja huomiota herättämään. Siksi et huomaa heitä. Itse suosin "miehistä" tyyliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.10.2009 - 14:15

Ne miehet ovat "tosimiehiä" ja vetävät nuuskaa