Kummalla on paremmat lapset, sinulla vai kaverillasi?

Välähti vain mieleen, kun likkakaverini tulee kohta ja kuulen ties monennenko kerran miten hyviä ja erinomaisia hänen lapsensa on.

Lisätty: 27.10.2009 - 17:59

Jäi juttu kesken... sellaisen ihmisen kohdalla on turha edes puhua omistaan. Aina hänen teki sitä tai tätä paremmin. Hiljaa minä vain mielessäni ajattelen että vaikkei lapseni olekkaan korkeasti koulutettuja ja hienoissa ammateissa, niin minun lapseni ovat sitäkin lämpimimpiä ja rakastavaisempia sydämeltään. Tavallisia lapsia.

Lisätty: 03.11.2009 - 13:59

Ennen kuin valitsen parhaan vastausken sanon että hän kuuluu niihin ihmisiin joita ei kiinnosta toisten asiat eivätkä lapset. Hänenlaiselleen jos edes yrittää kehua omaansa, niin ei paljoa alkua pidemmälle pääse kun hän jo muistaa miten hyvä hänen lapsensa oli jne.

Avainsanat: omat ja vieraat lapset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.10.2009 - 19:56

Omathan ne aina on paremmat kuin toisten lapset. Mutta se, että pitää jatkuvasti puhua niistä omistaan ja niiden erinomaisuudesta ei ole tarpeellista.

Kysyjän kommentti

Kiitos, olisi hyvä kun tämä ao. kaverinikin ajattelisi näin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2009 - 13:36

No tietenkin omat lapset ida hyvä. Muistappa kehua omia lapsiasi nyt sitten hänelle. niin minäkin tekisin jos olin sää nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 13:41

Omiani kehuisin tietenkin jos niitä olisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 13:59

omat olisi paremmat tietenki jos niitä olisi. parin kaverin kasvatusmetodit on ei niin kehuttavat ja lapset sen mukaiset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 14:57

Kyllä minun likkakaverillani on paremmat, minä en edes yritä kilpailla lapsistani kenenkään kanssa. Hyviä minun lapseni ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 15:00

omat olisivat varmaankin paremmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 15:13

Oma/omat ovat aina parhaimpia ja vetää pidemmän tikun kisoissa ;-),ne on niitä mitä puolustaa kuin tiikeri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 19:57

Sellainen sanonta: meidän lapset ja naapurin kakarat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 07:13

Omat lapset ja naapurin kakarat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 09:00

Oma on ok mutta ystävien lapset ovat samoin ihan"ihmisiä". Aikuisia ovat jo suurin osa joten lopputuloksen tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 18:46

Oma lapsi rakkain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 12:33

Ei ihmisiä pidä toisiinsa vertailla, ei varsinkaan lapsia. Jokaisessa on jotain hyvää ja jokaista meitä tarvitaan tässä mailmassa jollei muuta niin ainakin todistamaan millaiseksi ei kannata tulla. Sano se Ida kaverillesi ja olkaa kumpikin tämän jälkeen ylpeitä itsenne että toistenne loistavista perheenjäsenistä.