Lainaus VVltä Helv.pasuunat eivät ole vaienneet,kamala meteli kaikuu nuppukylämme yllä,mitään ei voi asialle tehrä,vai?Aseisiin?

Lisätty: 27.10.2009 - 14:59

Jumppis,kuten huomaat ovat muutkin kuulleet ne pasuunat,enkä minä vaan :-O,en ole kuvitellut
Kuulostaa vähintään Hornet-laivueelta ne¤%#*''+puhurit.

Avainsanat: helv.pasuunat pauhaa aseisiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.10.2009 - 13:28

Oikeassa olet. Kävin äsken kaupassa ja matkan varrella melkein jokaisen kerrostalon pihassa oli ne pasuunat huutamassa. Mekkala oli korvia hivelevää.

Kysyjän kommentti

Juu,mulle se kuulostaa lähinnä korvia särkevältä...silti pihan nurmikolla on lehtikerros,märkiä liiskautuneita lehtiä vaikka ovat puhallelleet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2009 - 12:02

Ei sille mitään voi tehdä, pitää vaan kärsiä.

Eilen juuri aamulla näkyi televisiosta jotain mielenkiintoista jonka olisin halunnut katsoa (sieltä todella harvoin mitään mielenkiintoista näkyy!) niin eiköhän heti tien toisella puolella olevan koulun pihalla talonmies alkanut lehtien puhaltelemisen ja televisioon tuli häiriöitä, ääni ja kuva meni pullamössöksi. Ei ollut kiva. Ja kun se piti heti aamusta tehdä, argh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2009 - 12:28

Vähän piti pohtia että mitkä ihmeen pasuunat. Luulin jo hetken että helv.enkeleidenkö kuoro siellä liitelee pasuunoitaan soittaen, mutta sitten välähti. Taidat tarkoittaa jotain muuta. Lehtipuhaltimestako on kysymys. En ymmärrä miksi niistä onkin tehty niin jumalattoman kovaäänisiä. Meillä lehdet puhalletaan laittamalla kompura käyntiin ja sen ilmalla annetaan lehdille kyytiä. Myös painepesuri on siinä oiva apuväline.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 13:01

Ihmettelin onko PateT majoittunut Humppilaan että Hornetit (herhiläiset) häntä kiusaa!
Katso linkki: www.aamulehti.fi/uutiset/kot...ina/159549

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 16:40

Eipä häiritse, millä muulla lehdet saa pois esim. pensasaitojen välistä. Sehän on vain ääni muiden joukossa ja yleensä kuultavissa vain näin syksyllä. Kesällä ruohonleikkurien ääni pihoilla monta kertaa viikossa ja monen kuukauden ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 23:18

se on nyt sitä aikaa, kohta tulee lumi (jos on tullakseen) ja vaimentaa kaikki äänet, räntäsohjokin riittää mutta siitä onkin sitten jo muuta sanomista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 09:05

Ei ole kuulunut pasuunoita meillä päin, en vissiin asu tarpeeksi lähellä h...ttiä.