miten voi 10 vuotias tulla laulajaksi suomessa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2008 - 18:06

Menemällä laulukursseille/kouluun tai jos jo on osaamista niin laulukilpailuihin osallistumisella voi päästä laulajaksi Suomessa. Netistä löytyy paljon laulukilpailujen yhteistietoja nuorille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2008 - 16:25

Aina kannattaa yrittää.Ota laulukursseja ja ilmoittaudu kaikkiin mahdollisiin lapsille tarkoitettuihin kilpailuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2008 - 13:42

musiikki koulussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2008 - 21:06

edessäsi on pitkä (elinikäinen) harjoitteluvaihe, mutta sitkeys palkitaan, varsinkin jos sinulle on laulun lahjoja suotu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2008 - 15:59

Suosittelisin, että kasvaisit hiukan ja harjoittelisit paljon, jotta voisit osallista idolsiin, jotta sinut otettaisiin vakavasti. voit vaikka musiinkin opettajaltasikin kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2008 - 20:39

Mielestäni voisit koota bändin ja mennä bändisi kanssa sellaiseen jossa harjoteltais tiedän sellasii tai jos yksin haluisit laulaa niin sit tunneille vaan mäki alotan laulutunnit pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 15:24

Meillä on bändi, ja yritämme mahdollisesti kaikkiin kisoihin yms. meillä on laulajat (2) ja pianonsoittaja, mutta rumpali saattaa tulla, kitaristi puuttuu :)

Lähteet:
Itseltäni