mites vaikuttaako lukion numerot mitään mitä ekan parin vuodne aikana tekee, vai ainoostaan ne kirjotukset sit lopussa mitä siihen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2009 - 12:08

Vaikuttaa vaikuttaa, kuten jo edellisiltä vastaajilta tulikin ohjeita että lusmuilemalla et pärjää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2009 - 07:02

tottakai. hyvähän ne asiat on opiskella hyvin sillon ku ne tulee, eikä sit vasta ihan viime tipassa.. ja joihinkin kouluihin katotaan lukiotodistus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 08:19

Niillä kahdella eka vuodella on tietenkin vaikutusta kirjoituksissa menestymiseen sekä lukion päästötodistukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 09:47

turha kuvitella että kovin hyvin pärjäisi jatkossakaan jos lukio-opinnot pohjustaa parin vuoden lintsauksella, eiku kirja käteen kiltisti vaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.10.2009 - 11:18

Ei pärjää kirjoituksissakaan jos ei niitä kahta vuotta vaivaudu lukemaan kunnolla.