Mistä tekisit suodatinpussin kahvin keittimeen kun ne olisivat yllättäen loppuneet?.Minäpä keksin yhden itse äsken. Arvatkaa?

Lisätty: 26.10.2009 - 14:58

joo sinä tiesit sen. eli sinulle on varmaan samoin käynyt kun minulle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 14:57

talouspaperi käy hyvin

Lisätty: 26.10.2009 - 15:06

on käynyt

Kysyjän kommentti

Kiitos tästä vastauksesta. Valitsin sinut koska sinä tiesit ensimmäisenä.KIITOS MUILLEKKIN KAVEEREILLE OL I TOSI HYVIÄ VASTAUKSIA JA VALINTA VAIKEA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 14:57

Sukkahousut tai nylonsukka:) Puhdas mielellään ja vähän käytetty:):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 14:57

Käytit varmaan sitä jo vanhaa kikkaa, talouspaperia. Tai sitten ohuista sukista saa myös hyvän suodattimen eikä ole edes kertakäyttöinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 14:59

Tai sitten vanhat käytöstä postetut 'hämäysvälineet' eli rintsikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.10.2009 - 15:05

Talouspaperia olen joutunut pari kertaa käyttämään suodattimien ollessa loppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 15:12

Kuukautis suojaa mietin mutta mainoksien mukaan ne eivät käy ovat liian varmoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 15:24

talouspaperihan se on se kikka yks, hätätilanteissa vessapaperikin pelastaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 15:42

Noo,näitä suodatinpusseja olen joutunut joskus pesemäänkin ja kolmannella kerralla tuppaa jo hajoamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 15:45

No on sulle jo hyviä ehdotuksia tullutkin,kuukautissuojasta sukkahousuihin!!Heureka,mutta puuttuu enää puuvillainen nästuuki,joka on tietysti puhdas ja vasta pesty,noita muita olenkin jo menestyksellä kokeillut paitsi en Tenaa ;-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 16:04

Laitoin kerran vessapaperia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.10.2009 - 16:50

Olen monesti tehnyt sen talouspaperista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 18:28

Kesto suodatin on hyvä ostos kaiken varalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 18:35

Paperi "nästuuki" on hyvä!
Käytetystä tuloo räkää höysteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 18:39

Mökillä piti kerran asetella vessapaperia sinne suodatintötteröön, kun ei ollut edes sitä talouspaperia näästuukeista nyt puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 19:59

Tuo kestosuodatin on hyvä olla, meillä on sellainen varalla. Sen voi pestä vaikka kuinka monta kertaa, työpaikalla käytimme sitä aika paljon myös. Miks kyllä talouspaperikin käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 20:52

kauan kauan sitten olen käyttänyt neljä kertaa samaa suodatinpussia (yhtenä päivänä) sitten repesi. vanhat purut pois, hieman kuivatusta ja nopsa huuhtelu ja kuivatus ja uudet purut pussiin. sen jälkeen vessapaperia tai talouspaperia.
siitä oppineena ostan reilusti suodatinpusseja kerralla, jotteivät lopu sitten kesken kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:24

Talouspaperia olen käyttänyt siihen tarkoitukseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 16:57

Talouspaperi käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:46

Keittiön matto?
;=))